Tegoroczna kampania domu mody Gucci to wycieczka w stronę surrealistycznego, niedzisiejszego świata wielobarwnych materiałów, niemal cepeliowskich rękodzieł, starych dywanów i książek wyciągniętych żywcem ze starego strychu.
Obrazy stworzone przez dyrektora kreatywnego marki inspirowane są florą i fauną, orientalnymi motywami, nierealistycznymi wizjami i formami. Wzbudzają poczucie ekscytacji połączonej z nostalgią. Skierowana jest do ludzi młodych, kreatywnych, ciekawych świata sztuki. Nieco oderwanych od rzeczywistości, ludzi z głową w chmurach, pragnących wielowymiarowej wolności. Za obiektywem aparatu zasiadł Glen Luchford, który współpracuje z marką od lat. Przypominamy chociażby efekt kooperacji fotografa z domem mody przy okazji kolekcji wiosna/lato 2016.
Kościół Mariacki w Dreźnie (niem. Frauenkirche) to barokowa luterańska świątynia znajdująca się na Neumarkt (pol.…
Budynek z mieszkaniami socjalnymi powstanie w Eindhoven w Holandii. Jego projekt przygotowali architekci z pracowni…
Jedyny zachowany drewniany budynek na Starej Pradze zostanie uratowany. Obiektowi na wniosek m.st. Warszawy przyznano…
Rynek w Wolbromiu czekają wielkie zmiany. W wyniku konkursu na opracowanie koncepcji urbanistyczno – architektonicznej…
Stacja metra Plac Wilsona na Żoliborzu była do niedawna uznawana za jeden z najpiękniejszych przystanków…
Projekt wnętrza został przygotowany w taki sposób, aby korespondował z architekturą samego budynku L’UNI, autorstwa…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej