W ostatnich tygodniach, viralowo rozprzestrzeniała się po internecie wpadka Balenciagi, której torba do złudzenia przypominała ikeowską torbę FRAKTA. Poźniej było tylko lepiej, zaczęły powstawać czapki, klapki, plecaki inspirowane kultową torbą na zakupy. IKEA idąc za ciosem kontynuuje trend na bycie FRAKTA.
Spot reklamowy powstał w biurze Acne, które od lat współpracuje jako agencja kreatywna dla szwedzkiego giganta. Film opowiada historie dnia codziennego, pokazując jak praktyczna i przydatna jest torba FRAKTA. O pomyśle agencja mówi tak:
„Gdy w mediach zaczęło pojawiać się coraz więcej i więcej porównań torby IKEA i Balenciagi, zrozumieliśmy, że to wielka szansa. Chcieliśmy mieć z tym wciąż zabawę więc wypuściliśmy ten spot. Dlaczego funkcjonalność i jakość ma być przywilejem tylko dla niewielu, skoro możemy coś w tej kwestii zdziałać…”
To pokazuje kierunek, w którym szli autorzy kampanii. IKEA jest ogólnoświatowym gigantem, który swoją ofertę kieruje dla każdego. Zarówno dla tych, których portfele są wielkie, jak i małe. Dla tych, którzy idą na zakupy, ale też tych, którzy chowają się przed deszczem. FRAKTA jest po prostu dla każdego.
Zespół budynków mieszkalnych zaprojektował Martin Cenek. Zbudowane zostały w 2022 r. w Pradze w Czechach.…
Penthouse znajduje się w inwestycji Deo Plaza przy ulicy Chmielnej w Gdańsku. To dwupoziomowa przestrzeń…
Ten neoklasycystyczny hotel skrywa w sobie zachwycające secesyjne wnętrze. Wybudowany pod koniec XIX wieku Gran…
Będzie mieć 32 m wysokości. Nowa siedziba Instytutu Łukasiewicz-Itech i Centrum Łukasiewicz zbudowana zostanie w…
Mieszkanie z nutką vintage to najnowsza realizacja pracowni projektowej Grupa NONO. Właściciele mieszkania to miłośnicy…
Lubisz niecodzienne połączenia, odważne kroje i fasony, a także wysoką jakość ubrań? Chcesz w dobrym…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej