Epidemia koronawirusa nie ustępuje. Setki tysięcy ludzi w obawie o swoje zdrowie i bezpieczeństwo zmienia swoje przyzwyczajenia i codzienne plany. Słoweński grafik Jure Tovrljan stworzył kolekcję logotypów znanych marek, które nawiązują do obecnych wydarzeń związanych z konoranwirusem. Poznajcie kolekcję logo w czasie epidemii.
Słoweński grafik Jure Tovrljan postanowił przerobić 12 logotypów najbardziej znanych międzynarodowych marek w taki sposób, by nawiązywały do sytuacji, zabezpieczeń, czy zaleceń lekarzy związanych z ochroną przed koronawirusem, który od listopada ubiegłego roku rozprzestrzenia się po całym świecie. Wśród edytowanych przez Słoweńca logo znalazły się takie marki jak Mastercard, Starbucks, czy logo NBA.
Czytaj też: Logo | Ciekawostki | Wydarzenia | Sztuka | Grafika
Marian Lalewicz to jeden z najznakomitszych architektów przedwojennej Polski. Działał nie tylko w kraju, ale…
Szewc w podartych butach chodzi? Może! My jednak dziś nie o szewcach, a o architektkach,…
Na ul. Koszykowej 80, przy ruchliwym skrzyżowaniu z ul. Tytusa Chałubińskiego, stoi mały budynek. Choć…
Kościół świętego Macieja w Orlu ma bogatą historię. Jego początki sięgają już XV wieku. Przez…
To był największy budynek mieszkalny w przedwojennej Gdyni. Zespół mieszkalny BGK “Bankowiec” zaprojektowany został przez…
Świdermajery to potoczna nazwa domów letniskowych, które budowano od lat 80. XIX wieku nad rzeką…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej