Menu logo
    • MODA
    • ARCHITEKTURA
    • DESIGN
    • PORTFOLIO
    • WYDARZENIA

      WYDARZENIA

      See All

      Projektujesz? Rusza kolejne spotkanie z cyklu archiCZWARTEK

      Gdynia stawia na deszczówkę. Na osiedlu stanęły zbiorniki do jej gromadzenia

      Nagroda Architektoniczna Prezydenta Warszawy. Wybierz najlepszy budynek!

    • SKLEP
    • Reklama
    • O nas
    • Popularne
      Popularne
      TerazTydzieńMiesiąc
      Metamorfoza dziecięcego pokoju

      Metamorfoza dziecięcego pokoju, czyli jak wnętrze dorasta wraz z dzieckiem.

      Nowy plac zabaw w Łazienkach Królewskich. Wkrótce otwarcie!

      Mieszkania na dachu gdańskiego Falowca. Praca dyplomowa studentki ASP w Gdańsku!

    Logo w czasie epidemii

    Logo w czasie epidemii. Grafik zmienia logotypy znanych marek. 

    Adam Zys·
    CIEKAWOSTKIDESIGN
    ·26 marca 2020

    Epidemia koronawirusa nie ustępuje. Setki tysięcy ludzi w obawie o swoje zdrowie i bezpieczeństwo zmienia swoje przyzwyczajenia i codzienne plany. Słoweński grafik Jure Tovrljan stworzył kolekcję logotypów znanych marek, które nawiązują do obecnych wydarzeń związanych z konoranwirusem. Poznajcie kolekcję logo w czasie epidemii.

    Słoweński grafik Jure Tovrljan postanowił przerobić 12 logotypów najbardziej znanych międzynarodowych marek w taki sposób, by nawiązywały do sytuacji, zabezpieczeń, czy zaleceń lekarzy związanych z ochroną przed koronawirusem, który od listopada ubiegłego roku rozprzestrzenia się po całym świecie. Wśród edytowanych przez Słoweńca logo znalazły się takie marki jak Mastercard, Starbucks, czy logo NBA.


    Wśród stworzonych przez Jure logo w czasie epidemii pojawiły się również oddalone od siebie koła symbolizujące Igrzyska Olimpijskie, logo NIKE z podpisem „Po prostu tego nie rób”, co nawiązuje do dewizy marki, czy logo portalu dla pracowników i pracodawców LinkedIn, która została zmieniona na LockedIn, co oznacza „zamknięty”, co nawiązuje do zamkniętych firm i zakładów pracy. Pojawiła się również charakterystyczna syrenka z sieci amerykańskich kawiarnii, która pozuje w maseczce ochronnej. Najbardziej rozbawiła nas zmiana logo meksykańskiego piwa Corona, które informuję odbiorce, że szuka nowej nazwy dla swojej marki.

    Czytaj też: Logo | Ciekawostki | Wydarzenia  | Sztuka | Grafika

    Logo w czasie epidemii
    Logo w czasie epidemii
    Logo w czasie epidemii
    Logo w czasie epidemii
    Logo w czasie epidemii
    Logo w czasie epidemii
    Logo w czasie epidemii
    Logo w czasie epidemii

    źródło: www.behance.net/JureTovrljan/appreciated

    ciekawostkihumorkoronawiruslogo

    Adam Zys

    Współzałożyciel magazynu whiteMAD, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Zarządzania, redakcyjny ekspert od Excela, cyferek i finansów. Specjalista do spraw trudnych. Miłośnik natury, zwierząt, zapalony podróżnik. Redakcyjny „śmieszek”. Działa na pierwszej linii frontu - podejmując współpracę z magazynem whiteMAD z pewnością będziesz miał z nim kontakt.

    Powiązane wpisy

    Powstały pierwsze klocki LEGO z odzyskanych butelek. 

    DESIGN
    ·27 czerwca 2021

    Pokrowiec na piłki do tenisa. Wygląda jak groszek! 

    DESIGN
    ·16 października 2020

    Zmień swoje mieszkanie w penthouse. Rolety z panoramicznym widokiem

    DESIGN
    ·6 maja 2017

    Coral Carbonate. Wapienne formy, które pomogą ratować rafy koralowe.

    DESIGNTECHNOLOGIE
    ·7 sierpnia 2020

    Ptaki z Nowego Jorku mają swój dom. Niezwykła klatka w galerii sztuki

    DESIGN
    ·2 kwietnia 2016

    W pociągu jak w pałacu. Genialna kampania kolei

    DESIGN
    ·26 maja 2016

    Zamów nowy numer magazynu whiteMAD

    Zamów online
    Zobacz

    To może cię zaciekawić

    • Dywan kwiatowy w centrum Poznania. To podziękowanie dla pomagających Ukrainie

    • Metamorfoza dziecięcego pokoju
      Metamorfoza dziecięcego pokoju, czyli jak wnętrze dorasta wraz z dzieckiem.

    • Pałac Reymonda w Koninie
      Pałac Reymonda w Koninie. Eklektyczny zabytek w ruinie.

    • Bydgoszcz usuwa wyspy ciepła. Nowa zieleń zastępuje nadmiar betonu!

    • Geometryczny wieżowiec
      Geometryczny wieżowiec Waldorf Astoria Miami. Jest jak stos kostek

    • Start nowej edycji Łódź Design Festival 2022 RE:GENERACJA [PROGRAM]

    Regulamin serwisu
     
    Polityka prywatności
     logo
    • MODA
    • ARCHITEKTURA
    • DESIGN
    • PORTFOLIO
    • WYDARZENIA
    • SKLEP
    • Reklama
    • O nas
    Wszelkie prawa zastrzeżone ©
    • MODA
    • ARCHITEKTURA
    • DESIGN
    • PORTFOLIO
    • WYDARZENIA
    • SKLEP
    • Reklama
    • O nas
    Type to search or hit ESC to close
    See all results

    Lost your password?
    Forgotten Password
    Cancel
    Ta strona wykorzystuje pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.Akceptuj Dowiedz się więcej
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Non-necessary
    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
    SAVE & ACCEPT