Rafael Nadal został mianowany globalnym ambasadorem linii Tommy Hilfiger Underwear, Tommy Hilfiger Tailored oraz nowego zapachu TH Bold.
Linie są dostępne w salonach Tommy Hilfiger na całym świecie oraz w sklepie internetowym tommy.com. „Rafael Nadal już od wielu lat jest moim bliskim przyjacielem i wielbicielem naszej marki, a jego oddanie i pasja dla sportu, który uprawia, nieustannie mnie inspirują” powiedział Tommy Hilfiger. „Ta wyjątkowa współpraca pozwala, by jeden z najlepszych sportowców tego pokolenia stał się częścią rodziny „Tommy”. Rafael uosabia charakterystyczną dla naszej marki naturalność. Jest pewny siebie i zabawny – po prostu „cool”.
Zdjęcia do kampanii wykonano na początku 2015 r. w Hiszpanii, a ich premiera odbędzie się jesienią. Wsparciem i ukoronowaniem globalnej współpracy będzie seria wydarzeń promocyjnych z udziałem tenisisty w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji. W tym czasie odbędzie się także premiera zapachu Nadala dla marki Tommy Hilfiger – TH Bold – który doskonale uosabia siłę i energię wybitnego sportowca.
Swoje śmiałe instalacje realizowali już kilkadziesiąt lat temu. Skrupulatnie wybierali miejsca, które odmienią. Duet artystów…
Remont zabytkowego Żurawia w Gdańsku trwał ponad trzy lata i zakończył się w kwietniu. Można…
Jego projekt przygotował architekt Welton Becket z zespołem. Xerox Tower zbudowany został w Rochester w…
Starostwo Powiatowe w Toruniu powstanie według projektu pracowni Toprojekt.Platforma z cegły klinkierowej stanowiąca podstawę „Zespołu Starostwa”,…
Magdalenka Collection to nowa inwestycja firmy Selva Development. W podwarszawskiej Magdalence powstaną cztery wille, których…
Kościół świętego Dominika w Warszawie zaprojektował Władysław Pieńkowski. Jego surowe wnętrze jest charakterystycznym przykładem twórczości…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej