Nadgryzione bilbordy McDonald zachwyciły mieszkańców Paryża. Prowokująca, interesująca i genialna w swojej prostocie kampania reklamowa wykonana została przez agencję TBWA, która obsługuje marketing francuskiego McDonalda od 1985 roku.
Nadgryzione bilbordy McDonald to element strategii komunikacji, która zakłada odejście od prezentowania słynnego logo (no logo direction). Marketingowcy zdecydowali, że produkty słynnej sieci fast-food’ów są na tyle znane i dobrze rozpoznawalne, że nie ma potrzeby podpisywania ich logotypem złotych łuków w kształcie liter M.
Marketingowcy chcieli w ten sposób pokazać, że marka McDonald jest tak dobrze znana i tak wszechobecna w popkulturze, że nie ma potrzeby sygnowania kampanii logotypem, bowiem same produkty, branding marki i kolorystyka wystarczą odbiorcy, by rozpoznać bohaterów reklam. Kampanii towarzyszy film, który możecie obejrzeć poniżej.
Czytaj też: Ciekawostki | Restauracja | Francja | Paryż | Kultura | Logo | Identyfikacja wizualna |
źródło: designboom.com
Miasto Poznań opublikowało dziś swoje nowe logo. Wraz z nim powstało także nowe hasło i…
Przedszkola w polskim krajobrazie najczęściej kojarzą się z kolorową, często pstrokatą elewacją i wizerunkami lubianych…
Dla wielu Polaków dostęp do lekarza, który świadczy usługi w ramach NFZ, jest utrudniony. Sytuacja…
Wyspiański na ścianie Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie to nie tylko piękna grafika, ale także…
Jego wnętrze zaprojektowali architekci z pracowni INDOOR. Apartament znajduje się w zabytkowej kamienicy przy ulicy…
Ogród to nie tylko miejsce do odpoczynku, ale także przestrzeń, w której możesz wyrazić swój…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej