MODA

Pierwszy, stacjonarny butik polskiej marki biżuteryjnej KOPI już otwarty!

W czwartek, 8 marca, odbyło się oficjalne otwarcie flagowego butiku popularnej marki biżuterii, KOPI. Wnętrze zostało w całości zaprojektowane przez twórczynię marki, Natalię Kopiszkę, a podczas otwarcia została zaprezentowana również nowa, kapsułowa kolekcja pinów.

Róż od zawsze był obecny w moich projektach, a odkąd pojawił się pomysł na własny butik, chciałam mieć swoje własne, różowe miejsce

– tak o nowo otwartym butiku mówi założycielka marki KOPI, Natalia Kopiszka.

Urocze miejsce na Nowogrodzkiej 40 w Warszawie zachwyca jeszcze przed wejściem do środka. Na witrynie możemy podziwiać mobile zaprojektowany przez Annę Rulecką. Inspiracją do jego stworzenia były prace Alexandra Caldera, a stworzona instalacja odzwierciedla kształty popularnych modeli biżuterii KOPI.

Elementem, który zwraca uwagę od samego progu jest lada wyszperana przez projektantkę na pchlim targu. Jak się okazuje, w przeszłości należała ona do sklepu z winami, mieszczącego się w małej miejscowości w Niemczech. Cały butik KOPI składa się z wyjątkowych elementów, a w jego wnętrzu nie ma przypadkowości. Biżuteria wyeksponowana jest na aksamitnych pufach, stworzonych na specjalne zamówienie.

Na jednej ze ścian podziwiamy lustro o nieregularnym kształcie, które jest odwzorowaniem jednego z modeli kolczyków marki KOPI. Na uwagę zasługują także oryginalne lampy w kolorach różu oraz złota.

Podczas oficjalnego otwarcia miała również miejsce premiera wyjątkowej, mini kolekcji pinów. Tym razem Natalia Kopiszka na tapetę wzięła szeroko pojętą kobiecość. Dwa piny będące odwzorowaniem elementów kobiecego ciała są nie tylko modnym dodatkiem, ale także silnym manifestem przeciwko ograniczaniu praw kobiet. W ten sposób projektantka udowadnia, że moda to nie tylko trendy, a przemyślane projekty to również stanowisko w sprawach, które w obecnych czasach są problemami społeczeństwa. „Chciałam pokazać, że w kobiecości tkwi naprawdę wyjątkowa siła, a my, kobiety, nie powinnyśmy się wstydzić tego, jakie jesteśmy” – tak swoje projekty komentuje Natalia Kopiszka.

Wszystkie projekty marki KOPI można teraz kupić w nowo otwartym butiku, który już teraz jest jednym z najbardziej instagramowych miejsc na modowej mapie Warszawy.

Recent Posts

Jest urokliwy. Stary kościół w Orlu zyskał status zabytku

Kościół świętego Macieja w Orlu ma bogatą historię. Jego początki sięgają już XV wieku. Przez…

28 kwietnia 2024

Piękny modernizm: Bankowiec, czyli Zespół mieszkaniowy BGK w Gdyni

To był największy budynek mieszkalny w przedwojennej Gdyni. Zespół mieszkalny BGK “Bankowiec” zaprojektowany został przez…

28 kwietnia 2024

Takie domy są tylko w Polsce. Świdermajery i ich unikalne dekoracje

Świdermajery to potoczna nazwa domów letniskowych, które budowano od lat 80. XIX wieku nad rzeką…

28 kwietnia 2024

Jest ogromny. Kultowy apartamentowiec Walden 7 w Barcelonie

Jego projekt w latach 70. przygotował Ricardo Bofill. Apartamentowiec Walden 7 powstał w wyniku utopijnej…

27 kwietnia 2024

Poczet słupków polskich. Jedno osiedle, kilkanaście wzorów

Zadanie słupków i blokad parkingowych jest jedno. Mają uniemożliwić pozostawienie samochodu na miejscu postojowym, które…

27 kwietnia 2024

Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. Trwa sadzenie drzew na skwerze przy ul. Brackiej

Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. W ramach szeroko zakrojonej inwestycji o nazwie Nowe Centrum…

26 kwietnia 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej