MODA

TOMMY HILFIGER i eksperymentalny pokaz „Tommynow” w Los Angeles

TOMMYNOW dalej toruje drogę do demokratyzacji mody, poszerzając granice idei bezpośredniości “See Now, Buy Now” poprzez eksperymentalny pokaz mody na legendarnej plaży Venice Beach w Los Angeles. Na wybiegu pojawiły się ubrania z drugiej kolekcji “TommyXGigi”. Przy jej tworzeniu udział brała supermodelka Gigi Hadid, która była jednocześnie gościem honorowym pokazu.

W środę, ósmego lutego 2017 r., w “TOMMYLAND” zaprezentowano drugi pokaz TOMMYNOW celebrujący połączenie mody z kalifornijską sceną muzyczną i kreatywnością, “TOMMYLAND” to jedyny w swoim rodzaju festiwal mody z Zachodniego Wybrzeża, z zachodem słońca nad Venice Beach w tle.

TOMMYNOW krzewi poczucie przynależności, celebruje popkulturę i łączy naszych konsumentów z całego świata w sposób autentyczny, spersonalizowany i silny – powiedział Tommy Hilfiger.

Tommy Hilfiger to pierwsza marka, która w ramach e-commerce wykorzystała na wybiegu technikę rozpoznawania obrazów w 3D, pozwalającą łatwo i szybko kupować wszystko, co pojawi się na pokazie TOMMYNOW. Klienci marki mogli użyć specjalnej aplikacji “TOMMYLAND” SNAP:SHOP zaprojektowanej razem z jednym z najlepszych deweloperów. Poza SNAP:SHOP, ubrania prosto z pokazu Wiosna 2017 udostępniono również poprzez globalne kanały sprzedażowe marki – hurtowe jak i detaliczne – na tommy.com, w mediach społecznościowych, podczas transmisji na żywo, oraz poprzez interaktywnego „bota” sprzedażowego TMY.GRL.

Wydarzenie TOMMYNOW zgromadziło ponad 3 tysiące gości, w tym 2 tysiące klientów i tysiąc przedstawicieli prasy, kupców, gości VIP i branżowych influencerów. Czerpiąc inspirację z festiwali, które celebrują kreatywność i otwartość, takich jak Coachella i Burning Man, w “TOMMYLAND” pojawiły się murale graffiti, instalacje świetlne, przejażdżki, i występy lokalnych rolkarzy, artystów operujących ogniem i akrobatów. W “TOMMYLAND” znalazł się również butik pop-up z kolekcją TommyXGigi, sklep z kolekcją Tommy Hilfiger vintage, którego kuratorem jest Frankie Collective, i cały szereg eklektycznych stoisk, które razem zbudowały atmosferę współtworzenia w kolekcji na Wiosnę 2017. Goście mieli też okazję delektować się prawdziwą kuchnią festiwalową, dostępną w najlepszych foodtruckach Los Angeles wybranych przez Smorgasboard.

 

Recent Posts

Jest urokliwy. Stary kościół w Orlu zyskał status zabytku

Kościół świętego Macieja w Orlu ma bogatą historię. Jego początki sięgają już XV wieku. Przez…

28 kwietnia 2024

Piękny modernizm: Bankowiec, czyli Zespół mieszkaniowy BGK w Gdyni

To był największy budynek mieszkalny w przedwojennej Gdyni. Zespół mieszkalny BGK “Bankowiec” zaprojektowany został przez…

28 kwietnia 2024

Takie domy są tylko w Polsce. Świdermajery i ich unikalne dekoracje

Świdermajery to potoczna nazwa domów letniskowych, które budowano od lat 80. XIX wieku nad rzeką…

28 kwietnia 2024

Jest ogromny. Kultowy apartamentowiec Walden 7 w Barcelonie

Jego projekt w latach 70. przygotował Ricardo Bofill. Apartamentowiec Walden 7 powstał w wyniku utopijnej…

27 kwietnia 2024

Poczet słupków polskich. Jedno osiedle, kilkanaście wzorów

Zadanie słupków i blokad parkingowych jest jedno. Mają uniemożliwić pozostawienie samochodu na miejscu postojowym, które…

27 kwietnia 2024

Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. Trwa sadzenie drzew na skwerze przy ul. Brackiej

Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. W ramach szeroko zakrojonej inwestycji o nazwie Nowe Centrum…

26 kwietnia 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej