TOMMYNOW dalej toruje drogę do demokratyzacji mody, poszerzając granice idei bezpośredniości “See Now, Buy Now” poprzez eksperymentalny pokaz mody na legendarnej plaży Venice Beach w Los Angeles. Na wybiegu pojawiły się ubrania z drugiej kolekcji “TommyXGigi”. Przy jej tworzeniu udział brała supermodelka Gigi Hadid, która była jednocześnie gościem honorowym pokazu.
W środę, ósmego lutego 2017 r., w “TOMMYLAND” zaprezentowano drugi pokaz TOMMYNOW celebrujący połączenie mody z kalifornijską sceną muzyczną i kreatywnością, “TOMMYLAND” to jedyny w swoim rodzaju festiwal mody z Zachodniego Wybrzeża, z zachodem słońca nad Venice Beach w tle.
TOMMYNOW krzewi poczucie przynależności, celebruje popkulturę i łączy naszych konsumentów z całego świata w sposób autentyczny, spersonalizowany i silny – powiedział Tommy Hilfiger.
Tommy Hilfiger to pierwsza marka, która w ramach e-commerce wykorzystała na wybiegu technikę rozpoznawania obrazów w 3D, pozwalającą łatwo i szybko kupować wszystko, co pojawi się na pokazie TOMMYNOW. Klienci marki mogli użyć specjalnej aplikacji “TOMMYLAND” SNAP:SHOP zaprojektowanej razem z jednym z najlepszych deweloperów. Poza SNAP:SHOP, ubrania prosto z pokazu Wiosna 2017 udostępniono również poprzez globalne kanały sprzedażowe marki – hurtowe jak i detaliczne – na tommy.com, w mediach społecznościowych, podczas transmisji na żywo, oraz poprzez interaktywnego „bota” sprzedażowego TMY.GRL.
Wydarzenie TOMMYNOW zgromadziło ponad 3 tysiące gości, w tym 2 tysiące klientów i tysiąc przedstawicieli prasy, kupców, gości VIP i branżowych influencerów. Czerpiąc inspirację z festiwali, które celebrują kreatywność i otwartość, takich jak Coachella i Burning Man, w “TOMMYLAND” pojawiły się murale graffiti, instalacje świetlne, przejażdżki, i występy lokalnych rolkarzy, artystów operujących ogniem i akrobatów. W “TOMMYLAND” znalazł się również butik pop-up z kolekcją TommyXGigi, sklep z kolekcją Tommy Hilfiger vintage, którego kuratorem jest Frankie Collective, i cały szereg eklektycznych stoisk, które razem zbudowały atmosferę współtworzenia w kolekcji na Wiosnę 2017. Goście mieli też okazję delektować się prawdziwą kuchnią festiwalową, dostępną w najlepszych foodtruckach Los Angeles wybranych przez Smorgasboard.
Kościół świętego Macieja w Orlu ma bogatą historię. Jego początki sięgają już XV wieku. Przez…
To był największy budynek mieszkalny w przedwojennej Gdyni. Zespół mieszkalny BGK “Bankowiec” zaprojektowany został przez…
Świdermajery to potoczna nazwa domów letniskowych, które budowano od lat 80. XIX wieku nad rzeką…
Jego projekt w latach 70. przygotował Ricardo Bofill. Apartamentowiec Walden 7 powstał w wyniku utopijnej…
Zadanie słupków i blokad parkingowych jest jedno. Mają uniemożliwić pozostawienie samochodu na miejscu postojowym, które…
Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. W ramach szeroko zakrojonej inwestycji o nazwie Nowe Centrum…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej