WYDARZENIA

Premiera kolekcji Dekton Stonika. Relacja z wydarzenia

25 kwietnia, w Oranżerii Pałacu Zamoyskich, odbyła się premiera najnowszej kolekcji Dekton Stonika. Nowa propozycja Cosentino stała się punktem wyjścia do podróży po świecie zmysłów, w jaką hiszpańska marka zabrała zgromadzonych tego wieczoru gości.

Premiera najnowszej kolekcji Cosentino, która odbyła się w warszawskiej restauracji Endorfina Foksal, zgromadziła przedstawicieli mediów, pracowni architektonicznych, studiów kuchennych i pracowni kamieniarskich, pracujących z produktami Cosentino od lat. Gości powitała Anna Dec, by następnie oddać głos Miguelowi Sierra, Dyrektorowi Generalnemu Cosentino Polska. Gospodarz wieczoru opowiedział przybyłym o założeniach stworzenia Stoniki, zaawansowanej technologicznie kolekcji o hiperrealistycznym pięknie, pozostającej wzorniczo jak najbliżej natury i pozwalającej cieszyć się naturalnym pięknem.

Atrakcją wieczoru była prezentacja kolekcji mobilnych mebli Normand by Dekton, powstałych w oparciu o najnowsze wzory kolekcji Stonika. Inspirującą opowieść poprowadziła Aneta Konowrocka, Marketing Coordinator Cosentino Polska. Goście mogli przekonać się na żywo, jak nowa propozycja marki sprawdza się w realnym użytkowaniu, siedząc w trakcie przemówienia przy stolikach kawowych, projektu brazylijskiego projektanta Arthura Athayde, które wkrótce wejdą do oficjalnej sprzedaży. 

Główną ideą, stojącą za stworzeniem kolekcji Normand by Dekton, było założenie wykorzystania tych mebli w różnych sytuacjach, pokazanie ich wszechstronności; zarówno w pomieszczeniach wewnątrz, jak i na zewnątrz domu. Cała kolekcja stworzyła tego wieczoru modułową grupę, która dopełniła otoczenie eventu w stylu garden party, dopasowując się funkcją do indywidualnych potrzeb gości. Kolekcja Normand by Dekton powstała dzięki współpracy Cosentino z agencją PerDesigners, a także pracownią kamieniarską I-Mar i brazylijską firmą Tapetah.  

Zaprezentowane podczas spotkania premierowe wzory kolekcji Stonika: Olimpo, wzorujący się na marmurze karraryjskim, Bergen zainspirowany kamieniem naturalnym Portobello, Arga przypominająca kwarcyt Tadż Mahal i Korso, nawiązujący do wszechstronności marmuru Gris Pulpis, przyjęły tego wieczoru formę kubików, przy których goście poznawali stworzone specjalne na tę okazję zapachy do wnętrz, dedykowane poszczególnym odcieniom kolekcji.

Wieczór zorganizowała agencja OKK!. Magazyn whiteMAD był patronem medialnym wydarzenia.

Recent Posts

Torpedownia w Gdyni – tajemnicza ruina stojąca w wodach Zatoki Gdańskiej

Torpedownia w Gdyni na Babich Dołach to jeden z dwóch tego typu obiektów wybudowanych na…

20 maja 2024

Cerkiew w Puchłach – wyjątkowy zabytek prawosławnej architektury sakralnej

Cerkiew Opieki Matki Bożej w Puchłach to wyjątkowy zabytek architektury sakralnej. Dla prawosławnej ludności Podlasia…

20 maja 2024

Hotel Glar w Wisełce z wnętrzami projektu NOKE Architects

Hotel Glar znajduje się w Wisełce na wyspie Wolin. To miejsce, które przez wieki znajdowało…

20 maja 2024

Czy wiesz, ile energii zużywają Twoje sprzęty? Bez tej wiedzy nie zaoszczędzisz!

Aby oszczędzanie było skuteczne, powinno być świadome, racjonalne i metodyczne. Pogląd na to, ile właściwie…

20 maja 2024

Stary dom na Żoliborzu zyskał nowe życie. Wnętrze robi wrażenie

W tak zaaranżowanej przestrzeni, aż chce się przebywać. Stary dom na Żoliborzu w Warszawie przeszedł…

18 maja 2024

Lodziarnia Los Lodos w Lublinie z nowym, słodkim wnętrzem

Lodziarnia Los Lodos znajduje się przy ulicy 1 Maja w Lublinie. Miejsce niedawno przeszło metamorfozę.…

18 maja 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej