MODA

TOMMY HILFIGER I LEWIS HAMILTON ZAPREZENTOWALI WSPÓLNĄ KOLEKCJĘ TOMMYXLEWIS

AMSTERDAM, HOLANDIA (WRZESIEŃ 2019) – marka TOMMY HILFIGER, własność firmy PVH Corp. – notowanej na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych – podczas wydarzenia z cyklu TOMMYNOW w Mediolanie przedstawiła kolekcję TommyXLewis jesień 2019. Tommy Hilfiger zaprojektował ją we współpracy z pięciokrotnym mistrzem Formuły 1 – Lewisem Hamiltonem.

Wyjątkowy pokaz odbył się 16 września w osiemnastowiecznym klubie dla dżentelmenów Società del Giardino w wieczór przed rozpoczęciem Mediolańskiego Tygodnia Mody. Zderzenie historii i nowoczesności oraz spotkanie dwóch twórców połączyło streetwearowy styl Hamiltona z amerykańską klasyką Hilfigera. Nową kolekcję zaprezentowano na różnorodnej grupie modeli, którzy występowali na wielopoziomowym wybiegu obudowanym lustrami. Kolekcja TommyXLewis jesień 2019 jest już dostępna w sprzedaży poprzez system kanałów zakupowych w ponad 65 krajach, w tym na tommy.com i w mediach społecznościowych, a także w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER i u wybranych partnerów hurtowych na całym świecie.

„Historyczna architektura Mediolanu wypełniona młodzieżowym duchem miasta doskonale oddaje klimat współpracy z Lewisem w tym sezonie,” mówi Tommy Hilfiger. „Odbiór naszych wspólnych kolekcji przerasta najśmielsze oczekiwania. Uwielbiam patrzeć, jak w tych projektach klienci wyrażają siebie”.

„W tym sezonie wszystko opiera się na starciu dwóch światów: klasycznego DNA Tommy’ego i mojego nowoczesnego ulicznego stylu,” mówi Lewis Hamilton. „Nasza wspólna kolekcja TommyXLewis na jesień 2019 łączy dwa zupełnie inne punkty widzenia. Jej tworzenie było dla nas kolejną ekscytującą i inspirującą przygodą – fantastycznie było patrzeć, jak w Mediolanie nasza wizja staje się rzeczywistością. Dziękuję wszystkim fanom za nieustające wsparcie. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę jak noszą kolekcję po swojemu”.

Wieczór Tommy’ego Hilfigera i Lewisa Hamiltona uświetniła obecność ponad pięciuset gości, w tym przedstawicieli mediów, influencerów i gwiazd, którzy zebrali się w Società del Giardino. Miejsce to powstało pod koniec XVIII wieku w pobliżu mediolańskiej katedry. Gości od wejścia witała neonowa instalacja, która za pomocą świetlnych napisów „TOMMYNOW” w antycznym lub nowoczesnym stylu zapowiadała starcie modowych skrajności. Po przejściu na neoklasycystyczny dziedziniec, gościom ujawniał się nowoczesny wybieg w formie rusztowania, a charakterystyczna firmowa paleta czerwieni, granatu i bieli oraz logotypy „LH” przełamywały światłem kamienne powierzchnie budynku. Uczestnicy wieczoru mogli twórczo pobawić się w gabinecie luster, który pozwalał na wykonanie wyjątkowego selfie dzięki czerwonym i niebieskim zwierciadłom oraz ultrafioletowemu graffiti. W jednej z sal można było zanurzyć się w świat kampanii TommyXLewis jesień 2019, oglądając materiały wideo na wysokich na ponad 5 m ekranach ustawionych w kształt gwiazdy.

Trio ilustratorów dźwiękowych, kompozytorów i producentów muzycznych MODE-F zadbało o wyjątkową oprawę muzyczną przed wydarzeniem i podczas pokazu. Wieczór zamknął wyjątkowy występ, który dał nominowany do nagród GRAMMY i BET amerykański raper Pusha T. Jego album Daytona z 2018 r. debiutował na listach przebojów Billboard w kategoriach Rap i R&B/Hip Hop już na pierwszych pozycjach.

Kolekcja TommyXLewis jesień 2019 to zderzenie dwóch kreatywnych światów: modnego streetwearu Lewisa Hamiltona z amerykańskim DNA Tommy’ego Hilfigera. Z połączenia klasycznego krawiectwa i sportowej funkcjonalności powstały stylowe miejskie ubrania. Wykonano je z przyjaznych środowisku materiałów i urozmaicono detalami odzieży outdoorowej. Przykładowe stylizacje łączą swobodny dres z eleganckim golfem czy polarowy kożuch z błyszczącą tkaniną. Ciepły burgund i jesienne barwy kontrastują z przeskalowanymi kratami i czerwono-niebieskim marmurkowym wzorem. Logo kolekcji – symbol „LH” – zostało odtworzone w nowej minimalistycznej wersji, która odzwierciedla klasyczną flagę Hilfigera i inicjały brytyjskiego kierowcy. Kolekcja sprawdzi się w dowolnych warunkach – z łatwością i przyjemnością dopasuje się do osobistego stylu każdego mężczyzny.

Miłośnicy i klienci marki mogą dołączyć do dyskusji w mediach społecznościowych za pomocą znaczników #TommyHilfiger i #TommyXLewis oraz profili @TommyHilfiger i @LewisHamilton.

Recent Posts

Stare młyny w Pardubicach dostały drugie życie. Pełnią teraz funkcje kulturalne

Młyny w Pardubicach (Automatické mlýny), narodowy zabytek kultury, to jeden z pierwszych budynków zaprojektowanych przez…

21 maja 2024

Gdańsk: kamienica przy ul. Dolnej 10a przechodzi kompleksowy remont

Gdańska kamienica położona pod adresem Dolna 10a na Dolnym Mieście zmieni się nie do poznania.…

21 maja 2024

Villa Maria w Reszlu – wyjątkowy przykład bajkowej secesji z Warmii

Villa Maria to jeden z najciekawszych zabytków miasta Reszel, położonego w powiecie kętrzyńskim, w woj.…

21 maja 2024

Jest w Józefowie pod Warszawą. Nowoczesny dom wśród drzew

To przykład nowoczesnej architektury wtopionej w zastany krajobraz. Dom w Józefowie zaprojektował architekt Paweł Lis.…

21 maja 2024

Dom ze sztuką. Wnętrze powstało w pracowni Kuoo Tamizo Architects

Liczne przeszklenia, przenikające się przestrzenie, a pośrodku atrium w formie szklanego kubika - zaprojektowanie wnętrza…

20 maja 2024

Okna do pięknych wnętrz. Popatrzcie na detale!

Minęły już czasy, kiedy okna pełniły tylko użytkową funkcję. Dziś stają się integralną częścią wnętrza…

20 maja 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej