Warszawa wprowadza nowe zasady segregacji śmieci i informuje o tym w nietypowy sposób. Powstała seria plakatów, na których zobaczyć można śmieci jako martwą naturę.
Kampanii towarzyszy seria kolorowych plakatów. Koncepcję i kreację przygotowała Aleksandra Jasionowska z biura marketingu miasta stołecznego Warszawy. Na plakatach dostrzec można odpady, które niesłusznie trafiajądo jednego kosza. Taka forma pozwala pokazaćproblem – 80 proc. odpadów, które produkująwarszawiacy to odpady zmieszane, większa ich część z powodzeniem mogłaby trafić do innych pojemników na plastik, szkło czy papier.
Pierwsza odsłona kampanii ma wprowadzić mieszkańców w estetykę kreacji i przebić się z nowym formatem przez natłok informacji, jakimi jesteśmy bombardowani. Zdecydowaliśmy się na kampanię, która będzie się wyróżniała w całym pejzażu komunikatów i informacji, którymi jesteśmy otaczani – komentuje Robert Zydel, dyrektor biura marketingu miasta.
Kolorowe plakaty zobaczyć będzie można na bilbordach, w prasie oraz w mediach społecznościowych. Miasto chce pokazywać także plakaty na monitorach w komunikacji miejskiej i galerii multimedialnej na stacji metro Świętokrzyska. Jak wam się podoba?
źródło: czysta.um.warszawa.pl
Swoje śmiałe instalacje realizowali już kilkadziesiąt lat temu. Skrupulatnie wybierali miejsca, które odmienią. Duet artystów…
Remont zabytkowego Żurawia w Gdańsku trwał ponad trzy lata i zakończył się w kwietniu. Można…
Jego projekt przygotował architekt Welton Becket z zespołem. Xerox Tower zbudowany został w Rochester w…
Starostwo Powiatowe w Toruniu powstanie według projektu pracowni Toprojekt.Platforma z cegły klinkierowej stanowiąca podstawę „Zespołu Starostwa”,…
Magdalenka Collection to nowa inwestycja firmy Selva Development. W podwarszawskiej Magdalence powstaną cztery wille, których…
Kościół świętego Dominika w Warszawie zaprojektował Władysław Pieńkowski. Jego surowe wnętrze jest charakterystycznym przykładem twórczości…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej
View Comments
Ewidentnie zerżnięty koncept z kampanii "Rzeczy warszawskie" Muzeum Warszawy, której autorką była Ania Światłowska.