Należąca do grupy H&M szwedzka marka Weekday swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce otworzy w Elektrowni Powiśle. Zlokalizowany na 3 poziomach sklep zajmie powierzchnię ponad 450 m kw. i zaoferuje klientom kolekcję odzieży i akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne, takie jak: Fila, Champion, Birkenstock czy Vans.
Weekday to szwedzka marka modowa, której minimalistyczne kolekcje inspirowane są popkulturą młodzieżową i stylem ulicznym. Projekty marki mają inspirować klientów, poprzez łączenie wysokiej jakości produktów ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, zostawiając jednocześnie miejsce dla rozwijania własnej kreatywności. Weekday, od samego początku istnienia, ma w swoim DNA gotowość do zajmowania stanowiska w ważnych tematach. To właśnie dlatego filozofia marki „RE-THINK” opiera się na przemyśleniach dotyczących współczesnego świata.
Weekday to także marka, dla której istotny jest zrównoważony rozwój. Działania biznesowe firmy, jak i proces produkcji odzieży, realizowane są z myślą o przyszłości naszej planety. W 2015 roku Weekday wypuścił pierwszą kolekcję denim, w której wykorzystano materiały pochodzące ze zrównoważonej produkcji. Dwa lata później powstała kolekcja kostiumów kąpielowych wyprodukowanych z materiałów z recyclingu, a w 2019 roku marka weszła we współpracę z Recover©, tworząc Limited Edition Collection, która w całości pochodzi z recyclingu. Dziś, już 68 proc. produktów marki Weekday pochodzi ze zrównoważonej produkcji.
W związku z ekspansją marki oraz potencjałem, jaki dostrzegła w Europie Środkowej, pierwszy, flagowy sklep Weekday powstanie w Warszawie, w zrewitalizowanej przestrzeni Elektrowni Powiśle. Na 3 poziomach, w postindustrialnych wnętrzach, klienci będą mogli kupić ubrania i akcesoria marki, a także zainspirować się skandynawskim minimalizmem.
Kolekcje ubrań i akcesoriów oferowane przez Weekday z pewnością przypadną do gustu wszystkim, którzy lubią modową prostotę oraz cenią wysoką jakość produktów, ale przede wszystkim chcą kupować świadomie. Marka słynie z minimalistycznych kolekcji, ale nie stroni też od odważnych wzorów czy haseł będących odpowiedzią na aktualne wydarzenia na świecie. Wybór naszego projektu na flagowy sklep marki Weekday w Europie Centralnej upewnia nas, że Elektrownia Powiśle będzie wyjątkowym miejscem – dodaje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.
Już za kilka miesięcy nowa energia dla Warszawy popłynie prosto z Powiśla. Elektrownia Powiśle stanie się miejscem, w którym klienci znajdą unikatowe marki modowe, pop-up i concept store’y, jakich dotąd w Polsce jeszcze nie było, restauracje serwujące kuchnię z wielu zakątków świata oraz pierwszy w Polsce innowacyjny koncept Beauty Hall. Będą mogli także doświadczyć niezapomnianych emocji i wrażeń podczas licznych wydarzeń organizowanych w przestrzeni Elektrowni.
Jego projekt przygotował architekt Welton Becket z zespołem. Xerox Tower zbudowany został w Rochester w…
Starostwo Powiatowe w Toruniu powstanie według projektu pracowni Toprojekt.Platforma z cegły klinkierowej stanowiąca podstawę „Zespołu Starostwa”,…
Magdalenka Collection to nowa inwestycja firmy Selva Development. W podwarszawskiej Magdalence powstaną cztery wille, których…
Kościół świętego Dominika w Warszawie zaprojektował Władysław Pieńkowski. Jego surowe wnętrze jest charakterystycznym przykładem twórczości…
Daniel Kołodziejczak założył swoją firmę projektową StudioDanielK. Antechamber to jego premierowa kolekcja, którą zaprezentował podczas…
Dobrze zaprojektowany ogród nie tylko koi oczy zielenią czy oferuje miejsce do odpoczynku. Dobrze zaprojektowany…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej