DESIGN

BoConcept Pop-up Store na Warsaw Home 2019

Warsaw Home to biznesowe targi wyposażenia wnętrz, które co roku przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Przez cztery dni wystawiają się tutaj producenci z Polski i zagranicy, a ich liczba rośnie z edycji na edycję. W dniach 3-6 października 2019 odbędzie się 4 edycja targów.

Marka BoConcept jest obecna na targach od samego początku ich powstania, a jej stoisko zawsze ulokowane jest przy samym wejściu do głównej hali wystawienniczej. Także i w tym roku nie będzie inaczej, ekspozycję BoConcept będzie można zobaczyć w hali E (sekcja: Selected Furniture), stoisko 4.20.

Jak co roku, na powierzchni ponad 100m2, BoConcept przygotuje ekspozycję prezentującą cały przekrój asortymentu i funkcji oferowanych produktów. Odwiedzający zobaczą meble i dodatki do salonu, jadalni, sypialni, domowego biura i przedpokoju. Zaprezentowane zostaną największe bestsellery i ikony marki, a także produkty z najnowszej kolekcji 2020, takie jak: sofy, stoliki, fotele, stoły, krzesła, łóżka, bufety, witryny, łóżka, szafki nocne, komody, regały, biurka, lampy, dywany oraz dodatki dekoracyjne.

Podobnie jak ekspozycja w salonach firmy, tak i stoisko BoConcept Pop-up Store zostanie przygotowane tak, aby odzwierciedlało wnętrza skandynawskich domów. Miękkie materiały, świece, rośliny (Dom Roślin), zapach (Jo Malone London) i muzyka to nieodłączne elementy domowej atmosfery pełnej spokoju i relaksu, która zagości na stoisku. Będzie można poczuć prawdziwe duńskie hygge – filozofię wpisaną w DNA BoConcept.

Projektanci wnętrz

Na stoisku będzie można porozmawiać z Projektantami Wnętrz BoConcept o dostępnej od wielu lat i cieszącej się niesłabnącym zainteresowaniem Usłudze Projektowania Wnętrz. Ta bezpłatna usługa, polegająca na wykonywaniu projektów dla Klientów marki, poprzez indywidualne spotkania w salonie lub w domu Klienta, to jeden z największych symboli marki wyróżniającą ją na tle konkurencji. Bez względu na to, czy chodzi o prostą poradę przy wyborze koloru tapicerki nowej sofy, czy o projekt całego wnętrza – Projektanci Wnętrz BoConcept są zawsze gotowi aby wspólnie z Klientem znaleźć najlepsze rozwiązania.

B2B

Na stoisku marki będzie można zapoznać się z ofertą przeznaczoną dla rozwiązań biznesowych i miejsc użyteczności publicznej oraz porozmawiać ze specjalistą dedykowanym do kontaktów i rozwiązań B2B. To także wyjątkowa okazja aby zapoznać się narzędziami, które marka oferuje Projektantom Wnętrz i Dekoratorom.

Choć starannie wyselekcjonowany i spełniający najwyższe normy asortyment, skierowany dla rozwiązań B2B, to nowa część oferty i działalności BoConcept, to już od kilku lat z powodzeniem wdziera się w przestrzenie biznesowe. Biura, sale konferencyjne, restauracje, kawiarnie, hotele, apartamenty na wynajem, czy nawet kliniki i szpitale, to miejsca w których coraz częściej można spotkać produkty marki. Produkty, które w przestrzeń do pracy i użyteczności publicznej wprowadzają domowy spokój, ciepło i poczucie relaksu.

Karim Rashid

Marka BoConcept współpracuje z najbardziej uznanymi projektantami w Danii i poza nią. Wszyscy są wielokrotnie nagradzanymi specjalistami, dla których wspólną definicją świetnego projektu jest elegancki, dobrze przemyślany produkt, będący znakiem naszych czasów i poprawiający komfort życia. Nazwiska takie jak Morten Georgsen, Henrik Pedersen, ARDE, Anders Nørgaard, Frans Schrofer czy Oki Sato to autorzy wielu cenionych i znanych produktów BoConcept.

Karim Rashid

Jedno z najbardziej gorących nazwisk w świecie designu i autor nagradzanych produktów BoConcept, będzie gościem specjalnym 4 edycji targów Warsaw Home 2019. Karim Rashid, bo o nim mowa, to jeden z najbardziej kreatywnych projektantów swojego pokolenia. Jego imponujące portfolio to ponad 3000 projektów w produkcji poczynając od mebli i dodatków, a kończąc na luksusowych wyrobach i kompletnych aranżacjach wnętrz. Dla Karima funkcjonalizm i minimalizm to podstawa, ale równie ważne jest kreowanie doznań i zapewnianie najwyższego komfortu. Takie podejście nazywa „zmysłowym minimalizmem”.

Na stoisku marki będzie można zobaczyć projekty Karima Rashida dla BoConcept, takie jak: laureat nagrody Red Dot Award – zestaw mebli do jadalni Ottawa w nowym fornirze w kolorze ciemnego dębu, wyjątkowo elastyczną i wielozadaniową serię sof modułowych Ottawa, oraz jedną z gwiazd nowej kolekcji 2020 – serię Chelsea.

Magazyn whiteMAD jest partnerem medialnym stoiska BoConcept Pop-up Store.

fot. BoConcept

Recent Posts

Jest ogromny. Kultowy apartamentowiec Walden 7 w Barcelonie

Jego projekt w latach 70. przygotował Ricardo Bofill. Apartamentowiec Walden 7 powstał w wyniku utopijnej…

27 kwietnia 2024

Poczet słupków polskich. Jedno osiedle, kilkanaście wzorów

Zadanie słupków i blokad parkingowych jest jedno. Mają uniemożliwić pozostawienie samochodu na miejscu postojowym, które…

27 kwietnia 2024

Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. Trwa sadzenie drzew na skwerze przy ul. Brackiej

Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. W ramach szeroko zakrojonej inwestycji o nazwie Nowe Centrum…

26 kwietnia 2024

Duża inwestycja w centrum Katowic. Kamienice przy ul. Dworcowej przejdą modernizację

Wkrótce w centrum Katowic rozpocznie się szeroko zakrojona inwestycja, która zmieni oblicze stolicy Śląska i…

26 kwietnia 2024

Apteka „Pod Murzynem” – awangardowy modernizm znad Odry

Apteka „Pod Murzynem” (niem. Mohrenapotheke) to jeden z najbardziej charakterystycznych budynków we Wrocławiu wzniesionych w…

26 kwietnia 2024

Kolorowe mieszkanie w Białymstoku inspirowane stylem PRL.

Kolorowe mieszkanie w Białymstoku zaprojektowała Karolina Jackowska, założycielka pracowni ONUKO. "Para z Białegostoku zgłosiła się…

26 kwietnia 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej