Tworząca w Londynie marka COS ma przyjemność przedstawić swoją wizję sezonu wiosna-lato 2021: optymistyczne spojrzenie na życie planety, jej mieszkańców i kolejnych pokoleń.
Podstawą nowej kolekcji marki jest szlachetna klasyka garderoby: od garniturów przez lekkie dzianiny po sportowe marynarki. W projektach zastosowano materiały pozyskane z przyjaznych środowisku źródeł. To m.in. ubrania z organicznej bawełny, biżuteria z przetworzonych wieczek po jogurcie i bezszwowe dzianinowe komplety, produkowane w procesie zero-waste. Wszystkie zaprojektowano z myślą, by mogły przez wiele sezonów trwać wśród noszących je osób.
Na trasie nieustającej podróży ku zamknięciu obiegu surowców w modzie, marka COS nawiązała współpracę z antwerpską marką Yuma Labs. Efektem spotkania jest pierwsza kolekcja okularów przeciwsłonecznych COS – starannie wyprodukowane przez Yuma Labs wykonane są w 100% z surowców z recyklingu. Każdy model linii COS x Yuma Labs powstał z myślą o ponownym przetworzeniu: gdy ich czas obiegnie końca, okulary łatwo rozmontowują się na części, by każdy ich element poddać dalszej obróbce. Ofertę tworzą cztery neutralne płciowo modele, w kolorach dostępnych wyłącznie w COS.
Zobacz również: Edytorial | Moda | Kolekcja
Zbudowany został w 1933 roku. Dom Aleksandry lljinienė w Kownie w Litwie to jeden z…
Bagno Shreka, dom Barbie, latający dom z filmu Odlot, a może Dom Ojca Chrzestnego? Wybór…
Po latach wrócił pomysł budowy podmorskiego połączenia, dzięki któremu koleją dostaniemy się do Afryki. Hiszpanię…
Identyfikacja wizualna Nagrody Literackiej Gdynia została zaprojektowana przez polską pracownię TOFU Studio. O pracowni pisaliśmy…
Wyróżnienia must have przyznawane są już od 2011 r. Trafiają one do polskich firm, projektantów…
W wolnym czasie można robić różne rzeczy, a szczególnie gdy jest ładna pogoda. Aktywne spędzanie…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej