Najlepszy polski design. Oto laureaci plebiscytu must have 2023!
Wielkimi krokami zbliża się Łódź Design Festival, który już 18 maja otworzy swoje drzwi dla odwiedzających. W obfitującym w ciekawe wydarzenia programie, jak co roku znalazła się również gala rozdania nagród przyznanych w plebiscycie must have, który organizowany jest w ramach łódzkiego święta designu.
Organizowany od 2011 roku przez Łódź Design Festival, konkurs must have, wyróżnia najlepsze polskie produkty pochodzące od krajowych projektantów i producentów. Ten nieodpłatnie nadawany znak, jest symbolem jakości na najwyższym poziomie, a firmy, którym został przyznany, mogą posługiwać się nim zarówno w kraju, jak i za granicą. Celem ŁDF jest upowszechnianie dobrego polskiego wzornictwa, promowanie biznesu oraz rodzimych projektantów. must have wyrobił sobie markę unikalnej rekomendacji konsumenckiej oraz najbardziej medialnego wydarzenia w branży. Nic dziwnego, że polskie marki i projektanci tak chętnie się zgłaszają do tego plebiscytu.
Do tegorocznej edycji zgłoszonych zostało aż 400 produktów, natomiast 80 z nich wyróżniono znakiem jakości must have przez Radę Ekspertów w skład, której weszli: Kamil Białas, Anna Olga Chmielewska, Anna Grużewska, Piotr Maciaszek, Dominika Olszyna-Kniaź, Michał Piernikowski, Hanna Rydlewska, Jan Sikora, Jola Skóra, Małgorzata Szczepańska, Agata Twardoch oraz Zofia Wyganowska.
Wśród nagrodzonych produktów znalazły się m.in.: meble, ubrania, torebki, kosmetyki i książki, które podczas trwania 17. edycji Łódź Design Festival w dniach 18-28.05.2023 r., będzie można obejrzeć w Łódzkim Art Center, zwiedzając wystawę prezentującą wyróżnionych w 13. edycji plebiscytu must have.
Lista wyróżnionych produktów i projektantów znajduje się na stronie plebiscytu, zachęcamy do zapoznania się z nagrodzonymi produktami. Zdjęcia wybranych obiektów zamieściliśmy w galerii po artykule.
Kolekcja paneli wyciszających Colline, projekt: Aleksandra Mętlewicz i Mateusz Gaczkowski, produkcja: Acustio / www.acustio.com
Tynk gliniany wykończeniowy, projekt: Marcin Kacprzyk, produkcja: COSTKA / www.costka.com
Narzędzie do efektywnej organizacji pracy dla architektów Cudo.co, projekt: Joanna Zawicka, produkcja: Cudo.co / www.cudo.co
Album NEIGHBOURS Art Against War, projekt: 117 artystów z 7 krajów Europy, produkcja: Drukomat / www.neighboursart.pl
Kolekcja saun TYYNI, projekt: Piotr Gniewek i Mariia Ponomarova, produkcja: Ehta Group Oy / www.ehta.fi
Klamka APRILE ASTERIA ROZETA R SUPER SLIM, projekt: Krystian Kowalski we współpracy i z wykorzystaniem know how Roberta Kwietnia, produkcja: Enger / www.sklep.enger.pl
Książka “Łódź. Ilustrowany atlas architektury”, projekt: Magdalena Piwowar – Siostry Piwowar Studio rysunki: Mateusz Gryzło oraz Maria Łomiak i Hubert Przybyszewski, produkcja: Fundacja Centrum Architektury / www.centrumarchitektury.org
Seria amorficznych glinianych waz, projekt: Marcin Kuberna, produkcja: Grôpk/ www.gropk.com
Platforma polisensoryczna Cud-Wood, projekt: Magdalena Godziszko, Michał Godziszko i Helena Ebert (Pryłowska), produkcja: Good Wood / www.goodwoodpoland.pl
Album “Niedenthal. Na freelansie. Polska lat 70.”, projekt: Zdjęcia: Chris Niedenthal Koncepcja książki: Filip Niedenthal, Anna Piwowar, Julia Staniszewska Projekt graficzny i skład: Anna Piwowar / Siostry Piwowar Studio, produkcja: 77 press / www.77press.com
Książka “Na jagody”, projekt: Maria Konopnicka, Katarzyna Minasowicz, produkcja: Wydawnictwo Kropka / www.wydawnictwokropka.com.pl
Krem do twarzy Your REMEDY, projekt: Your Kaya, produkcja: Your Kaya / www.yourkaya.pl
Wszystkim wyróżnionym gratulujemy tego prestiżowego znaku, który nie ogranicza się jedynie do statuetki, ale stanowi duże wzmocnienie wizerunku marki wśród ekspertów branży – architektów, projektantów, dziennikarzy i influencerów działających w obszarze designu. must have to także wzrost rozpoznawalności marki, wsparcie w dotarciu z ofertą do klientów końcowych, publikacje w prasie branżowej i na portalach internetowych. must have staje się więc swoistym „must have” marki, która chce się wyróżnić jakością i designem na polskim rynku.
Organizacja Łódź Design Festival 2023 jest możliwa dzięki wsparciu Łódzkiego Centrum Wydarzeń oraz Miasta Łódź. ŁDF dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
Projektantka mebli i przedmiotów użytkowych stworzyła dla BMW wyjątkowy obiekt, który pełni funkcję stoiska ekspozycyjnego…
29 kwietnia 2024
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.