LEGO to marka, której przedstawiać nie trzeba. Kultowe duńskie klocki sprzedają się tak dobrze na świecie, że w wielu miejscach zrezygnowano z jakiegokolwiek marketingu. Jednak gdy ktoś proponuje TAKI pomysł, trudno go odrzucić.
Klasyczna torba. Niby nic szczególnego. Jednak pomysł, który podsunęli gigantowi Junho Lee i Hyun Chul Choi z New York School of Visual Arts zrobił już furorę w sieci i to już kilka lat temu. Młodzi projektanci zaprojektowali papierowe torby, w które mają być pakowane słynne zestawy klocków. Ich faktura przypomina wytłoczone w klockach punkty, natomiast uchwyty, opierają się na tekturowej zakładce imitującej rękę popularnego ludzika LEGO. Do nas, ten projekt przemawia w 100%. Jak zareagują na niego PRowcy i Marketingowcy z LEGO? Zobaczymy. Może już niedługo pojawią się w polskich sklepach.
Wolne Tory to obszar o wielkości około 117 ha, który znajduje się między dzielnicami Wilda…
Szałwia i szlachetny granat w nutach otulającego je drewna - przestrzeń pełna spokoju i figlarnych…
Jego budowa rozpoczęła się w 1959 r. i trwała dwa lata. Dom Stu Balkonów znajduje…
Swoje śmiałe instalacje realizowali już kilkadziesiąt lat temu. Skrupulatnie wybierali miejsca, które odmienią. Duet artystów…
Remont zabytkowego Żurawia w Gdańsku trwał ponad trzy lata i zakończył się w kwietniu. Można…
Jego projekt przygotował architekt Welton Becket z zespołem. Xerox Tower zbudowany został w Rochester w…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej