MODA

Zalando łączy siły z Adidasem. Powstała świetna kampania!

Kolekcja Home of Classics, wprowadzona na rynek w maju tego roku, przywraca do życia 10 ponadczasowych modeli sneakersów adidas Originals. Zalando łączy siły ze sportowym gigantem i przedstawia ekskluzywną, digitalową kampanię „MOJE SUPERCOURTY, MOJA HISTORIA”, która składa hołd nowej edycji skórzanych ikon, sneakersów Supercourt.

Inspirowana miejskim stylem kampania Supercourtów, zachęca ich użytkowników do przeniesienia się ze świata online do świata offline. Namawia kobiety i mężczyzn do odłożenia na bok telefonów i skupienia się na tym, co otacza ich w realnym życiu. Białe, skórzane sneakersy mogą uchwycić i zapisać mnóstwo osobistych historii, ważnych momentów i wspomnień, o których przypominają plamy, zadrapania, ślady i przetarcia butów. Koncept kampanii zwraca uwagę na te doświadczenia i zachęca wszystkich fanów marki adidas, aby ponownie nawiązali kontakt z realnym światem, z którym połączą ich sneakersy, a nie jedynie Internet.

W naszej nowej kampanii chcieliśmy, żeby to sneakersy opowiadały historie, które przeżywamy. – mówi Matthias Haase, Business Owner creative.lab w Zalando Marketing Services.

Aby urzeczywistnić swoją komunikację, adidas i Zalando zaprosili do współpracy Sevdalizę, nagradzaną na arenie międzynarodowej piosenkarkę, która samodzielnie i z determinacją rozwijała swój talent. Jej wyjątkowe spojrzenie na świat i przekonanie o tym, że najważniejsze w życiu są namacalne doświadczenia doskonale wpisują się w motto kampani. Za pomocą swojej muzyki Sevdaliza stworzyła własną rzeczywistość, w której najbardziej liczą się emocje. Artystka przekonuje, że dodają jej one siły i inspiracji każdego dnia.

Kontynuacją kampanii, a także sposobem na wyrażenie jej różnorodności oraz bogactwa, będą dwa następne, wydane w lipcu materiały video „MOJE SUPERCOURTY, MOJA HISTORIA”. Powstały one przy współpracy z kolektywem artystycznym SOULKISSESARTS z Berlina oraz z grupą tańca vogue, na której czele stoją Giselle, Riley, Kobe z House of Revlon i Frederik z House of Xtravaganza. Filmy poruszają temat kontrastu między światem wirtualnym i realnym oraz przekonują, że bycie offline może pomóc w procesie twórczym i w odnalezieniu wielu wartości.

Premierę kampanii „MOJE SUPERCOURTY, MOJA HISTORIA” zaplanowano na 27.06.2019, w Polsce, Niemczech, Austrii, Holandii, Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Szwecji, Belgii, Hiszpanii, Danii, Finlandii i Norwegii. Wspierają ją różnorodne aktywacje w mediach społecznościowych.

Recent Posts

Jest ogromny. Kultowy apartamentowiec Walden 7 w Barcelonie

Jego projekt w latach 70. przygotował Ricardo Bofill. Apartamentowiec Walden 7 powstał w wyniku utopijnej…

27 kwietnia 2024

Poczet słupków polskich. Jedno osiedle, kilkanaście wzorów

Zadanie słupków i blokad parkingowych jest jedno. Mają uniemożliwić pozostawienie samochodu na miejscu postojowym, które…

27 kwietnia 2024

Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. Trwa sadzenie drzew na skwerze przy ul. Brackiej

Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. W ramach szeroko zakrojonej inwestycji o nazwie Nowe Centrum…

26 kwietnia 2024

Duża inwestycja w centrum Katowic. Kamienice przy ul. Dworcowej przejdą modernizację

Wkrótce w centrum Katowic rozpocznie się szeroko zakrojona inwestycja, która zmieni oblicze stolicy Śląska i…

26 kwietnia 2024

Apteka „Pod Murzynem” – awangardowy modernizm znad Odry

Apteka „Pod Murzynem” (niem. Mohrenapotheke) to jeden z najbardziej charakterystycznych budynków we Wrocławiu wzniesionych w…

26 kwietnia 2024

Kolorowe mieszkanie w Białymstoku inspirowane stylem PRL.

Kolorowe mieszkanie w Białymstoku zaprojektowała Karolina Jackowska, założycielka pracowni ONUKO. "Para z Białegostoku zgłosiła się…

26 kwietnia 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej