Prawdopodobnie każdy z nas kojarzy charakterystyczne logo przypominające kostkę domina. Wielu kojarzy również smak pizzy serwowanej pod tym szyldem. Powstał pomysł, jak jeszcze bardziej promować logo marki.
Agencja PR-owa Jones Knowles Ritchie wymyśliła, w jaki sposób zaprojektować opakowanie do pizzy, aby korespondowało z nazwą pizzerii. Badając brytyjski rynek zauważyli, że 96 proc. wszystkich zamówień z dostawą było zamawiane przez pary (dwie pizze na jeden dom). Idąc tym tropem stworzyli dwa, różne opakowania, które razem tworzą całość-kostkę domina. Jedno opakowanie jest niebieskie z dwiema, białymi kropkami. Drugie, czerwone pudełko ma jedną kropkę na środku. Barwy i ilość białych punktów odwzorowuje oryginalne logo pizzerii Domino’s Pizza. Pomysł bardzo ciekawy. Z pewnością ociepli wizerunek marki.
Po latach wrócił pomysł budowy podmorskiego połączenia, dzięki któremu koleją dostaniemy się do Afryki. Hiszpanię…
Identyfikacja wizualna Nagrody Literackiej Gdynia została zaprojektowana przez polską pracownię TOFU Studio. O pracowni pisaliśmy…
Wyróżnienia must have przyznawane są już od 2011 r. Trafiają one do polskich firm, projektantów…
W wolnym czasie można robić różne rzeczy, a szczególnie gdy jest ładna pogoda. Aktywne spędzanie…
Spodek to jedna z ikon polskiej architektury powojennej. Ta niezwykle odważna i nowatorska konstrukcja powstała…
Jest niewielkie, ale sprytnie zaprojektowane. Mieszkanie znajduje się w przedwojennej kamienicy na Starym Mokotowie w…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej