DESIGN

HAAN – dizajnerski spray dezynfekujący do rąk

HAAN zadebiutowało na rynku z nietypowym podejściem do swojej branży. Twórcy marki: Eric Armengou i Hugo Rovira, doszli do wniosku, że rynek kosmetyczny działa w dość przestarzały sposób. Duże koncerny, co prawda są nastawione na opiekę nad klientem, lecz nie angażują się w jakąkolwiek odpowiedzialność społeczną.

Marka HAAN postanowiła wypełnić tę lukę i ukazała swoje podwójne oblicze: z jednej strony opracowuje ona designerskie produkty do codziennej pielęgnacji i ochrony, z drugiej, pełni ważną rolę w społeczeństwie, inwestując część swoich zysków w walkę z globalnym kryzysem wodnym.

Gotowy do zmiany.

W wyniku powyższej wizji, powstała pierwsza linia produktowa marki HAAN Pocket – nawilżający odświeżacz do rąk do codziennego użytku. Pięknie opakowany, pachnący płyn, który przede wszystkim skutecznie likwiduje wszelkie bakterie i wirusy. W składzie znajduje się Aloe Vera, które pozostawia uczucie gładkiej i miękkiej skóry, a dzięki temu, że jest w spray’u – łatwo go dozować. Wystarczy kliknąć 3-4 razy, aby umyć całe ręce. HAAN Pocket jest dziś dostępny w dwóch kolorowych kolekcjach: basic – Daily Moods oraz dedykowanej dla sklepów z modą i concept storów – Shake It Up. HAAN naprawdę zmienia postrzeganie typowego płynu do dezynfekcji rąk.

Dopełniając misję marki, HAAN inwestuje dziś 20% swoich zysków w walkę z kryzysem wodnym – globalnym problemem, bezpośrednio związanym ze zdrowiem, edukacją i wzrostem w krajach rozwijających się. 30 mililitrów, które zawiera każdy Pocket HAAN, jest zamienianych na 134 litry wody pitnej w Afryce dzięki budowie podziemnych studni wodnych, które zapewniają higienę i wzrost gospodarczy tym społecznościom.

Do tej pory firma wykonała 6 studni w gminach Changoma, Mchenga, Thuwalugwa, Chamba-Dzana, Tsawala i Ndodo w Malawi (Afryka), zapewniając dostęp do bezpiecznej wody i higieny osobistej ponad 2108 osobom.

Co ciekawe, marka była projektowana w 2018 r., a swój debiut na rynku odnotowała pod koniec 2019 r. Pojawienie się CoVid19 zaskoczyło HAAN, ponieważ produkt miał być sprzedawany jako antyseptyczny gadżet do noszenia w torebce – jest to powszechne rozwiązanie wśród Amerykanów czy Japończyków. HAAN Pocket nie był więc projektowany z myślą o walce z pandemią, jednak świetnie się w niej sprawdził. Po jej wybuchu w Europie zapasy marki stopniały w mgnieniu oka. Marka jest obecnie dostępna w ponad dwudziestu krajach Europy i Azji i tygodnia na tydzień odnotowuje rekordowe wyniki sprzedaży.

Zobacz również: Opakowania | Ekologia

 

Recent Posts

Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. Trwa sadzenie drzew na skwerze przy ul. Brackiej

Kolejny skrawek stolicy staje się zielony. W ramach szeroko zakrojonej inwestycji o nazwie Nowe Centrum…

26 kwietnia 2024

Duża inwestycja w centrum Katowic. Kamienice przy ul. Dworcowej przejdą modernizację

Wkrótce w centrum Katowic rozpocznie się szeroko zakrojona inwestycja, która zmieni oblicze stolicy Śląska i…

26 kwietnia 2024

Apteka „Pod Murzynem” – awangardowy modernizm znad Odry

Apteka „Pod Murzynem” (niem. Mohrenapotheke) to jeden z najbardziej charakterystycznych budynków we Wrocławiu wzniesionych w…

26 kwietnia 2024

Kolorowe mieszkanie w Białymstoku inspirowane stylem PRL.

Kolorowe mieszkanie w Białymstoku zaprojektowała Karolina Jackowska, założycielka pracowni ONUKO. "Para z Białegostoku zgłosiła się…

26 kwietnia 2024

Barierkoza. Absurdalne zabezpieczenie w Szwajcarii Lwóweckiej!

Barierkoza - tak można nazwać trend stawiania niezliczonej ilości barierek, płotków, czy ogrodzeń wzdłuż ścieżek…

26 kwietnia 2024

Kościół Ducha Świętego w Tychach – sakralne arcydzieło projektu “polskiego Gaudiego”

Kościół Ducha Świętego w Tychach to niewątpliwie jeden z najbardziej oryginalnych i najciekawszych obiektów sakralnych…

26 kwietnia 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej