DESIGN

Logo w czasie epidemii. Grafik zmienia logotypy znanych marek.

Epidemia koronawirusa nie ustępuje. Setki tysięcy ludzi w obawie o swoje zdrowie i bezpieczeństwo zmienia swoje przyzwyczajenia i codzienne plany. Słoweński grafik Jure Tovrljan stworzył kolekcję logotypów znanych marek, które nawiązują do obecnych wydarzeń związanych z konoranwirusem. Poznajcie kolekcję logo w czasie epidemii.

Słoweński grafik Jure Tovrljan postanowił przerobić 12 logotypów najbardziej znanych międzynarodowych marek w taki sposób, by nawiązywały do sytuacji, zabezpieczeń, czy zaleceń lekarzy związanych z ochroną przed koronawirusem, który od listopada ubiegłego roku rozprzestrzenia się po całym świecie. Wśród edytowanych przez Słoweńca logo znalazły się takie marki jak Mastercard, Starbucks, czy logo NBA. Wśród stworzonych przez Jure logo w czasie epidemii pojawiły się również oddalone od siebie koła symbolizujące Igrzyska Olimpijskie, logo NIKE z podpisem „Po prostu tego nie rób”, co nawiązuje do dewizy marki, czy logo portalu dla pracowników i pracodawców LinkedIn, która została zmieniona na LockedIn, co oznacza „zamknięty”, co nawiązuje do zamkniętych firm i zakładów pracy. Pojawiła się również charakterystyczna syrenka z sieci amerykańskich kawiarnii, która pozuje w maseczce ochronnej. Najbardziej rozbawiła nas zmiana logo meksykańskiego piwa Corona, które informuję odbiorce, że szuka nowej nazwy dla swojej marki.

Czytaj też: Logo | Ciekawostki | Wydarzenia  | Sztuka | Grafika

źródło: www.behance.net/JureTovrljan/appreciated

Recent Posts

Modernistyczne cudo. Dom Aleksandry lljinienė w Kownie

Zbudowany został w 1933 roku. Dom Aleksandry lljinienė w Kownie w Litwie to jeden z…

7 maja 2024

Bagno Shreka, Dom Barbie, a może domek z Odlotu? Oto noclegi Airbnb inspirowane filmami!

Bagno Shreka, dom Barbie, latający dom z filmu Odlot, a może Dom Ojca Chrzestnego? Wybór…

7 maja 2024

Podwodny tunel połączy Europę z Afryką. Budowla ma powstać do 2030 r.

Po latach wrócił pomysł budowy podmorskiego połączenia, dzięki któremu koleją dostaniemy się do Afryki. Hiszpanię…

7 maja 2024

Identyfikacja wizualna Nagrody Literackiej Gdynia nominowana do European Design Awards. I to w 3 kategoriach!

Identyfikacja wizualna Nagrody Literackiej Gdynia została zaprojektowana przez polską pracownię TOFU Studio. O pracowni pisaliśmy…

7 maja 2024

Plebiscyt must have 2024: wyróżniono najlepszy polski design

Wyróżnienia must have przyznawane są już od 2011 r. Trafiają one do polskich firm, projektantów…

7 maja 2024

Chcesz się rozerwać i miło spędzić czas? Ściągnij darmowe audiobooki pełne wersje ze strony Audioteki! Posłuchaj online za darmo!

W wolnym czasie można robić różne rzeczy, a szczególnie gdy jest ładna pogoda. Aktywne spędzanie…

7 maja 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej