Epidemia koronawirusa nie ustępuje. Setki tysięcy ludzi w obawie o swoje zdrowie i bezpieczeństwo zmienia swoje przyzwyczajenia i codzienne plany. Słoweński grafik Jure Tovrljan stworzył kolekcję logotypów znanych marek, które nawiązują do obecnych wydarzeń związanych z konoranwirusem. Poznajcie kolekcję logo w czasie epidemii.
Słoweński grafik Jure Tovrljan postanowił przerobić 12 logotypów najbardziej znanych międzynarodowych marek w taki sposób, by nawiązywały do sytuacji, zabezpieczeń, czy zaleceń lekarzy związanych z ochroną przed koronawirusem, który od listopada ubiegłego roku rozprzestrzenia się po całym świecie. Wśród edytowanych przez Słoweńca logo znalazły się takie marki jak Mastercard, Starbucks, czy logo NBA.
Czytaj też: Logo | Ciekawostki | Wydarzenia | Sztuka | Grafika
Zbudowany został w 1933 roku. Dom Aleksandry lljinienė w Kownie w Litwie to jeden z…
Bagno Shreka, dom Barbie, latający dom z filmu Odlot, a może Dom Ojca Chrzestnego? Wybór…
Po latach wrócił pomysł budowy podmorskiego połączenia, dzięki któremu koleją dostaniemy się do Afryki. Hiszpanię…
Identyfikacja wizualna Nagrody Literackiej Gdynia została zaprojektowana przez polską pracownię TOFU Studio. O pracowni pisaliśmy…
Wyróżnienia must have przyznawane są już od 2011 r. Trafiają one do polskich firm, projektantów…
W wolnym czasie można robić różne rzeczy, a szczególnie gdy jest ładna pogoda. Aktywne spędzanie…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej