MODA

Serafin Andrzejak i jego nowa kolekcja. Zdjęcia zrobiono przy Hali Mirowskiej

„Hoodie, but lipstick” to jedenasta kolekcja w dorobku projektanta. Serafin Andrzejak postawił na streetwearową stylistkę. W kolekcji znajdziemy między innymi koszule z wielkimi kołnierzami zestawione z dresowymi częściami garderoby – to jedno z charakterystycznych połączeń tej kolekcji. AW 2020/21 „Hoodie, but lipstick” i cała jej kampania to według projektanta przyszłość inspirowana przeszłością.

Serafin Andrzejak jest absolwentem łódzkiej ASP i projektuje już prawie osiem lat. Swoje rzemieślnicze umiejętności nabywał nie tylko na studenckich fakultetach, ale także w różnych pracowniach krawieckich. Jedną z nich była pracownia Anne Sophie Madsen w Kopenhadze u której utrwalił sobie, jak ważna, w wysokim krawiectwie, jest precyzja i detal. Jego kreacje zdobyły uznanie wielu gwiazd, m.in.: Meli Koteluk, Natalii Kukulskiej, Kasi Stankiewicz i wielu innych. Polacy mogli go poznać w telewizyjnym programie z 2014 roku – Project Runway, emitowanym w TVN.

Kolekcja „Hoodie, but lipstick” to już 11-sta kolekcja Serafina a zarazem pierwsza w  stylistyce streetwearowej. Zauważyć można przede wszystkim, że Serafin porzucił ulubioną czerń na rzecz bardziej odważnych kolorów np.:  żółty, niebieski, miętowy, liliowy. Oprócz podstawowej bluzy z kapturem w kolekcji dostępne są także sukienki, dresy, koszule z długimi kołnierzami nawiązujące do lat 90., kurtki a nawet dresy dla najmłodszych. Projektant wykorzystał jeans w kolorze: białym, granatowym oraz pokryty złotą powłoką, są także cekiny, ortalion i oczywiście podstawowe dla mody streetowej miękkie dzianiny. Sztandarowym modelem kolekcji jest bluza CROSS HOODIE, w której długie troki zostały przeplecione na przodzie bluzy.

Dla mnie moda jest niebezpiecznym narzędziem do przewidywania przyszłości, którą musimy opowiedzieć i osadzić w teraźniejszości – mówi Serafin Andrzejak

Ideą kampanii było zwrócenie uwagi na odbiór społeczny mody i wysokiego krawiectwa, które z powodzeniem może stać się elementem powszedniego życia i otaczającej nas przestrzeni, jakim jest np. targowisko. To kampania- reportaż, osadzona w codziennym życiu, tu i teraz. Zdjęcia wykonał Dawid Grzelak, modelka to Alicja Łabądź. Za makijaż odpowiadała Aneta Paciorek.

Kolecja „Hoodie, but lipstick” dostępna  jest już w sklepie internetowym www.serafinandrzejak.com oraz w partnerskich butikach stacjonarnych.

Czytaj więcej: Bluza | Fotografia | Kolekcja | Projektant

źródło: serafinandrzejak.com

Recent Posts

Chromatic, czyli mieszkanie w Warszawie, w którym królują barwy!

Chromatic, a po polsku "chromatyczność", to przedziwne słowo, które większości niewiele mówi. Miłośnikom muzyki kojarzy…

6 maja 2024

Rozważna i romantyczna: wygodne sukienki na lato

Kto powiedział, że praktyczne ubrania muszą koniecznie być minimalistyczne aż do bólu? Letnie sukienki mogą…

6 maja 2024

Pierwszy wieżowiec z wertykalnym ogrodem w Warszawie ma stanąć przy Żelaznej!

Pierwszy wieżowiec z wertykalnym ogrodem w Warszawie miałby powstać przy ulicy Żelaznej 87. Pod tym…

6 maja 2024

Co za odkrycie! Zeszyty Magdaleny Samozwaniec znalezione w stropie Kossakówki

Zeszyty Magdaleny Samozwaniec odnaleziono w stropie słynnej Kossakówki, która właśnie przechodzi gruntowny remont. Robotnicy remontujący…

6 maja 2024

Zagadka rozwiązana! W pawilonie Cepelii działać będzie Empik!

Na początku roku informowaliśmy o rozpoczęciu prac związanych z renowacją słynnego budynku w centrum Warszawy.…

6 maja 2024

Dom tekstylny Weichmanna – kultowa architektoniczna wizytówka Gliwic

Dom tekstylny Weichmanna (Seidenhaus Weichamann) to jeden z najważniejszych na Górnym Śląsku obiektów architektury modernistycznej.…

6 maja 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej