Pasaż Różowy w Poznaniu to kolejne miejsce, które udowadnia, że można stworzyć szyldy, które nie będą szpecić miejskiego krajobrazu, a jednocześnie będą spełniać swoją funkcję.
Pasaż Różowy w Poznaniu to jedna z bardziej znanych uliczek handlowych w stolicy Wielkopolski. Rozpoczynający się przy ul. Taczaka i kończący przy ul. Święty Marcin pasaż w latach 90. był tętniącą życiem uliczką pełną straganów, na których można było dostać niemal wszystko. Obecnie nie ma już takiego znaczenia jak 30 lat temu, a stosika handlowe przemieszały się z placówkami usługowymi.
Ostatnio mieliśmy przyjemność opisywać podobne zmiany na lepsze w Elblągu (TUTAJ), a także na warszawskiej Pradze (TUTAJ).
zdjęcia: Miejska Partyzantka Reklamowa
To jedno z nielicznych tego typu obiektów w Polsce. Stacja meteorologiczna w Dusznikach-Zdroju jest cennym…
Ratusz staromiejski w Malborku to jeden z garstki zabytków, które zachowały się na tutejszym Starym Mieście…
Miasto Poznań opublikowało dziś swoje nowe logo. Wraz z nim powstało także nowe hasło i…
Przedszkola w polskim krajobrazie najczęściej kojarzą się z kolorową, często pstrokatą elewacją i wizerunkami lubianych…
Dla wielu Polaków dostęp do lekarza, który świadczy usługi w ramach NFZ, jest utrudniony. Sytuacja…
Wyspiański na ścianie Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie to nie tylko piękna grafika, ale także…
Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.
Dowiedz się więcej
View Comments
No i świetnie! Dobrze, że część firm powoli zaczyna ogarniać temat i usuwa wszelakie szmaty i inne wielkie banery. Dobry przykład na Marcinie to też Cosinus, który przez lata wieszał kolejne banery na pół alfy, aż w końcu ktoś się ogarnął i zrobili zamiast tego podświetlane logo z koniczynką. Na pewno wygląda to 100 razy lepiej, niż wcześniej.