Pełne śmiechu, zabawy i szalonych pomysłów. Takie są zdjęcia, które powstają w pracowni HiHello. Paulina Kania oraz Piotr Półtorak to duet, który już od 10 lat realizuje wspólnie niepowtarzalne sesje z udziałem dzieci. 
 
Lista klientów HiHello jest długa, a liczba miejsc, w których możemy zobaczyć projekty z tej pracowni imponująca. Od katalogów lokalnych firm, przez znane magazyny jak La Petite, Vouge, Milk magazine po stronę Ralpha Laurena. W związku z tym pojawiła się potrzeba, aby wypracowaną renomę ubrać w wyrazistą markę, która będzie reprezentować Paulinę i Piotra.

– Zależało nam na wydobyciu i podkreśleniu najważniejszego aspektu w codziennej pracy Pauliny i Piotra, jakim jest budowanie fantastycznych relacji z dziecięcymi modelami – mówi  Anna Szymczak, Managing Partner, Minima Advertising People. To dzięki tej łatwości w nawiązywaniu kontaktu z najmłodszymi, sesje tego duetu są tak pozytywne i charakterystyczne.

Cała komunikacja została zbudowana wokół hasła: ‘wywołujemy w dzieciach to co najlepsze’. Ten dwuznaczny claim doskonale oddaje charakter studia. Nowa nazwa oraz logo bezpośrednio łączą się z tym komunikatem – od pierwszego momentu mają nawiązywać pozytywną relację z Klientem. Na tej bazie powstał projekt strony internetowej, która z jednej strony skupia niezwykłą energię studia, z drugiej zaś systematyzuje ofertę, osiągnięcia, portfolio HiHello i pełni funkcję prezentacji modeli. – Dla nas od samego początku najważniejsze było uporządkowanie naszych prac i pomysłów w gotowe narzędzie pracy – podsumowuje współpracę Paulina Kania, właścicielka HiHello.