Categories: MODA

Nowości marki COS. Zdjęcia kolekcji jesień-zima 2015 powstały w islandzkiej scenerii

Marka COS przygotowała nową kampanię wizerunkową jesień-zima 2015. W tym sezonie, motywem przewodnim jest wyprawa – Expedition.

Nowa kolekcja wpisuje się w północny krajobraz i charakterystyczną dla tamtejszego klimatu aurę. Sesję zdjęciową wykonano w scenerii polodowcowego jeziora Fjallsárlón na Islandii. Prezentowana przez Fei Fei Sun (damska) i Laurie’ego Hardinga (męska) kolekcja zrodziła się z inspiracji Japonią: od misternie drapowanych warstw kimona do surowego minimalizmu dzieł sztuki nurtu Mono-ha. Zdjęcia do kampanii wizerunkowej wykonał Karim Sadli, a stylizację sesji przygotował Jonathan Kaye.

fot. materiały prasowe

Recent Posts

Stary dom na Żoliborzu zyskał nowe życie. Wnętrze robi wrażenie

W tak zaaranżowanej przestrzeni, aż chce się przebywać. Stary dom na Żoliborzu w Warszawie przeszedł…

18 maja 2024

Lodziarnia Los Lodos w Lublinie z nowym, słodkim wnętrzem

Lodziarnia Los Lodos znajduje się przy ulicy 1 Maja w Lublinie. Miejsce niedawno przeszło metamorfozę.…

18 maja 2024

Dominanta – osobliwa wieża widokowa z Gorzowa Wielkopolskiego

Dominanta to wieża widokowa na rondzie św. Jerzego w Gorzowie Wielkopolskim, która została wybudowana w…

17 maja 2024

Zbudowano ją w 1937 r. Willa Allora w Konstancinie-Jeziornie

Willa Allora znajduje się przy ulicy Uzdrowiskowej w Konstancinie-Jeziornie. Zbudowana została w latach 30. XX…

17 maja 2024

Gdzie kupić najwygodniejszy materac?

Indywidualnie dopasowany materac zapewni Ci pełen komfort podczas snu. Jednak znalezienie idealnego modelu wśród wielu…

17 maja 2024

Plebiscyt Polska Architektura XXL 2023. Oto najlepsze realizacje!

Za nami szesnasta edycja Plebiscytu Polska Architektura XXL. Profesjonalne jury oraz publiczność wybrała swoich faworytów…

17 maja 2024

Ta strona korzysta z pliki cookie, dzięki którym informacje są przechowywane na Twoim komputerze. Pozostawanie na tej stronie oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookie.

Dowiedz się więcej