Polka stworzyła kampanię dla MAC na 25. urodziny marki. Wielkie brawa!

Po pierwsze: pomagać – bo to właśnie 100% dochodu z jej sprzedaży trafia do VIVA GLAM FUND. Od 1994 roku kampania wspiera walkę z HIV oraz AIDS, zapewniając finansowe wsparcie organizacjom pracującym w regionach i populacjach, które nie są objęte wystarczającą opieką. 

Po drugie: inspirować – jest ona bowiem motywem przewodnim legendarnej kampanii VIVA GLAM, którą przez lata wspierała cała plejada gwiazd, m.in. RuPaul, Lady Gaga, Elton John, Nicki Minaj, Ricky Martin, Christina Aguilera, Dita Von Teese, Mary J Blige, Rihanna czy Miley Cyrus. W tym roku polska artystka – Agnieszka Stopyra – miała przyjemność tworzyć specjalną, artystyczną odsłonę kampanii. Współpraca artystki z marką M·A·C jest tym bardziej szczególna, bo przypada w 25. urodziny VIVA GLAM. A powodów do świętowania jest mnóstwo: M·A·C AIDS Fund zebrał prawie 500 mln dolarów i pomógł ponad 19 milionom ludzi dotkniętych AIDS.


AGNIESZKA STOPYRA – ilustratorka mody, graficzka mająca na koncie kilka wystaw, w tym dwie związane z największymi tygodniami mody w Polsce. Współpracuje z międzynarodowymi markami z branży fashion & beauty. Tworzyła m.in. dla: OPI, Pandora, Pennyblack, Samsung, Glamour, Viva Moda, Harper’s Bazaar. Jurorka w konkursie DESIGN BY Śliwka Nałęczowska. Znalazła się w gronie najlepszych polskich ilustratorów mody wg portalu Fashion Biznes.