Najnowsza współpraca marki PUMA z Colmem Dillane, bardziej znanym jako KidSuper, ożywia dzieła amerykańskiego artysty poprzez wyraziste wzornictwo i zmodernizowane klasyki. Kolekcja, kontynuując wcześniejsze wydania, czerpie inspirację z futbolowego dziedzictwa PUMA oraz z pasji Dilane’a do tego sportu.
Reinterpretacja archiwalnych sylwetek PUMA przez pryzmat futbolu przynosi pastelowe palety kolorów i nowoczesne estetyki do formy i funkcji odzieży sportowej, wzbogacając ofertę o zaktualizowane wersje sneakersów Velophasis i Palermo. Wyjątkowy charakter kolekcji podkreślają specjalne barwienia na ubraniach, grafiki na żakardowych dzianinach, nawiązania do kultowego modelu PUMA King oraz unikalne, wzorzyste motywy stworzone przez KidSuper wyjątkowo dla tej kolekcji.
W kolekcji znajdują się komplety dresowe: kurtka i spodnie, w dwóch wariantach kolorystycznych z haftowanymi zdobieniami. Ponadto PUMA x KidSuper oferuje koszulki, szorty, kardigany, czy longsleeve zrobione z najlepszych materiałów oraz z nadającą kolekcji charakteru naszywką KidSuper Football Club.
W skład obuwia wchodzą dwa silne modele, Velophasis NU i uwielbiane przez miłośników kultury tarasowej Palermo NU. Obie pary zostały zaktualizowane na bazie oryginałów, wyposażone w cholewki z najwyższej jakości kaszmirowego zamszu, siateczkowe spody oraz niestandardowe metki PUMA i KidSuper Studios na języku. Dodatkowo Velophasis NU został wykończony detalami w taki sposób aby sprawiał wrażenie znoszonego buta, nadając mu modnego w dzisiejszych trendach wyglądu. W kolekcji znajdziemy też dodatkowe akcesoria, takie jak buckety, szaliki czy podróżna torba.
Unikalna obsada postaci łączy się w kampanii, która przedstawia Dillane’a jako patriarchę rodziny PUMA x KidSuper. Zainspirowane klasycznymi filmami gangsterskimi z lat 90. wizualizacje przedstawiają artystyczną kolekcję, koncentrując się na pasujących do siebie dresach, tworząc spójną całość.
PUMA
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 75 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie.
Zobacz również: Edytorial | Kolekcja | Buty | Moda | Nowa kolekcja