Nowa kolekcja młodej polskiej marki rett frem garściami czerpie z tego, co w modzie w czasach PRL-u było najlepsze.

Biżuterię zaprojektowała Laura Pawlikowska – absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Główną inspiracją do powstania biżuterii był wpływ mody na codzienność kobiet, to w jaki sposób odzwierciedlała ich pragnienia i poglądy.

Powstała seria wykonana jest ręcznie. Poszczególne elementy zostały polerowane na wysoki połysk, dzięki czemu łączą w sobie piękno biżuterii vintage ze współczesną, minimalistyczną formą. W kolekcji znaleźć można kilkanaście modeli w wykończeniu srebrnym i złoconym: duże kolczyki, asymetryczne kola, minimalistyczne klipsy i naszyjniki na delikatnych łańcuszkach.

Każdy model nosi inne żeńskie imię na cześć kobiet, które zasłynęły przed 1989 rokiem, między innymi: Krystyny Prońko, Ewy Lemańskiej, czy Jadwigi Grabowskiej, której postać towarzyszyła projektantce przez cały czas powstawania kolekcji. Na stronie marki znajdziemy ilustracje wykonane na potrzeby kampanii przez Joannę Bartosik. Dopełniają je zdjęcia autorstwa Magdaleny Czajki.

więcej: www.rettfrem.pl
zdjęcia: Magdalena Czajka photography & graphic design
modelka: Veruschka Singh
makijaż: Izabela Szymkowiak make-up artist
współpraca: Cyvonyuk Projekt-Vintage