Molo w Sopocie na rajtuzach. Hit czy kit?

„Architektoniczne” rajtuzy wypuściła na rynek firma Gabriella. To kolejna odsłona kolekcji, w których marka przenosi lokalne symbole na sprzedawane rajtuzy.

Rajtuzy Trójmiejskie to produkt Łódzkiej Fabryki Rajstop Gabriella. W nowej kolekcji firma sięgnęła po architektoniczne symbole Gdańska, Sopotu i Gdyni. Rajtuzy mają formę zakolanówki, ich dolna część jest grubsza, natomiast górna – cieńsza. W górnej części znalazły się wzory imitujące fontannę Neptuna, Żuraw, Dar Pomorza i sopockie molo.

Rajtuzy produkuje firma z regionu łódzkiego, który jest prawdziwym zagłębiem pończoszniczym. To nie pierwszy produkt z linii Rajtuz Lokalnych. Pierwszy lokalny model – Rajtuzy z Miasta Łodzi – ozdobił nogi łodzianek bramą przy byłych zakładach Izraela Poznańskiego, pomnikiem Tadeusza Kościuszki oraz fabrykami przemysłowej dzielnicy Księży Młyn już w 2015 roku. W 2016 roku Gabriella zaprezentowała produkt dedykowany Warszawie – Rajtuzy Stołeczne, na których zestawiono ze sobą popularne elementy miejskiego krajobrazu – Pałac Kultury i Nauki, pomnik Syrenki oraz Wisłę. W 2017 roku na rynek śląski firma wypuściła Rajtuzy Ślońskie, a w  listopadzie 2018 roku – Rajtuzy Krakowskie. Teraz przyszedł czas na Trójmiasto.


Po Łodzi, Warszawie, Śląsku i Krakowie wybór miejsca, któremu zadedykowaliśmy kolejne Rajtuzy Lokalne był oczywisty! Wiele naszych klientek pytało o rajstopy inspirowane Trójmiastem, poza tym my sami czuliśmy, że właśnie tu, gdzie z jednej strony silnie działa patriotyzm lokalny, a z drugiej, przyjeżdżają turyści z całego świata, nasza propozycja się spodoba – powiedział Sebastian Krajda, marketing manager Gabrielli.

Myślicie, że zamieszczanie architektonicznych symboli miast w takiej formie to dobry pomysł? Dajcie znać i zostawcie komentarz.

źródło: materiały prasowe