Nowy Wine & Spirits Concept by Wine Avenue w Warszawie

Wine & Spirits Concept by Wine Avenue to nowe miejsce na mapie Warszawy, które zadowoli wszystkich wielbicieli dobrych, jakościowych trunków, ale także zwolenników oryginalnej literatury czy przemyślanych, funkcjonalnych prezentów. Nowo powstały koncept zlokalizowany jest przy ulicy Szarej 10 na warszawskim Powiślu w klimatycznej kamienicy zbudowanej w 1910 roku. Kameralnej atmosferze sprzyja otoczenie parków, a tuż obok konceptu powstają apartamenty Szara 8. Wnętrze zaprojektowała Katarzyna Putka.

Pasja do wina, szacunek do klienta, starannie wyselekcjonowane trunki – to wizytówka Wine Avenue – mówi Beata Chmielewska, właścicielka Wine&Spirits Concept oraz marki Wine Avenue, która już od dekady działa w branży winiarskiej.

Wine & Spirits Concept to sklep o charakterze butikowym – poza doskonałą selekcją win i alkoholi w ofercie znajdują się także akcesoria z nimi związane – kieliszki do wina, szklanki do whisky, trybuszony, stopery, systemy do serwowania i przechowywania win
oraz szampanów. To nie wszystko – przy Szarej 10 można nabyć również literaturę winiarską, świece i patyczki o zapachu wina czerwonego, wina białego czy porto. Na półce z ciekawostkami znajdziemy też m.in. puzzle o tematyce winiarskiej.

Na klientów, którzy chcieliby obdarować prezentem kogoś bliskiego, czekają pięknie zapakowane zestawy upominkowe, a w wyborze odpowiedniego trunku profesjonalną radą służą doświadczeni sommelierzy. Na Szarej 10 znajduje się również kącik do degustacji, w
którym dzięki eksperckiemu wsparciu można odkryć nowe smaki z całego świata, w tym także win polskich. Lokalnym akcentem w concept store przy Szarej 10 jest także doceniany na całym świecie polski kawior Antonius, produkowany z tradycją hodowli ryb
sięgającą 1967 roku.

U nas klient nie musi znać się na alkoholach – my zawsze pomożemy znaleźć trunek, który spełni jego wymagania i zaskoczy walorami smakowymi, a dodatkowo podczas zakupów można miło spędzić czas. Wizyta w naszym koncepcie to pełne doświadczenie, który umila doświadczona obsługa sommelierska – mówi Beata Chmielewska.

Wine Avenue realizuje także usługę “importu na zlecenie” – dzięki czemu dostarczają do klientów wskazane wina z każdego zakątka świata, tym samym kompleksowo obsługując cały proces importowy.

Do tej pory koncentrowaliśmy się na klientach z branży gastronomicznej, klientach korporacyjnych i sklepach specjalistycznych. To pierwszy flagship store, który zdecydowaliśmy się otworzyć z myślą o klientach prywatnych i detalicznych. Jeżeli nasz pomysł się sprawdzi, być może zaczniemy powielać podobne sklepy również w innych miejscach Warszawy, a nawet Polski – przyznała Beata Chmielewska.


Inspiracją do stworzenia biznesu były prywatne pasje Beaty Chmielewskiej – jest entuzjastką win i dobrego jedzenia, smakuje, odkrywa i podróżuje po świecie w poszukiwaniu inspiracji.

Pomysł importu wina narodził się właśnie podczas jednej z moich podróży winiarskich, dlatego ten koncept jest szczególnie bliski mojemu sercu – wspomina założycielka Wine Avenue.

źródło: materiały prasowe

Czytaj też: Sklep | Wnętrza | Warszawa | Witryna sklepowa | Ciekawostki | whiteMAD na Instagramie