Polska platforma Yestersen wypuszcza urodzinowy film vintage

YESTERSEN, internetowy gabinet vintage, świętuje pierwsze urodziny. Z tej okazji twórcy platformy – Karol Misztal i Maxime Chanson – wyprodukowali krótkometrażowy film o kulisach pracy w firmie.

To rocznicowy prezent dla ponad 1,000 klientów yestersen: w podziękowaniu za ich zaufanie i utwierdzenie nas w przekonaniu, że vintage to nie tyle kolekcjonowanie mebli co styl życia – pełen radości i dystansu do nowoczesnego świata, z odrobiną absurdu

– tłumaczy Karol Misztal.
Urodzinowy klip jest inspirowany twórczością Wesa Andersona i nawiązuje do europejskiego kina lat 60. Premiera filmu jest zaplanowana na 28 listopada.

W ciągu dwunastu miesięcy yestersen.pl stał się jednym z najbardziej popularnych adresów dla fanów mebli i dodatków z XX wieku. W trakcie pierwszego roku, twórcy platformy sprzedali blisko 2,000 obiektów vintage i wprowadzili nowe usługi, m.in. wyszukiwarkę przedmiotów dla kolekcjonerów i projektantów wnętrz oraz usługę personal shopping. Wychodząc naprzeciw potrzebom najbardziej wymagających klientów, yestersen stworzył specjalną kolekcję Penthouse, oferującą ekskluzywne meble vintage, zaprojektowane przez światowej sławy twórców.

Kolekcja Penthouse to vintage w smokingu: klasyki wzornictwa w świetnym stanie. Polacy coraz świadomiej inwestują w zagraniczny design o wysokiej wartości materialnej i historycznej. Stąd właśnie pomysł na kolekcję nawiązującą do idei luksusowych apartamentów

– podsumowuje Maxime Chanson.
Rozwój platformy zmotywował jej założycieli do śmiałych projektów na nadchodzący rok. W planie jest otwarcie showroomu yestersen w Warszawie, dzięki czemu klienci będą mogli zobaczyć na żywo część kolekcji. W ciągu najbliższych tygodni ma powstać również anglojęzyczna wersja platformy, która pozwoli na dotarcie do fanów vintage na całym świecie.