Od oszczędnych ruchów scenicznych hiszpańskiego duetu Baccara (1977) do fenomenalnej choreografii Richard’a Jacksona. Najnowsza kampania marki Reserved: “I Can Boogie” to wielki ukłon w stronę lat 70.  Zapowiedź kolekcji – trzy etiudy nakręcone przez Gordona Von Steinera, który współpracuje z Gucci czy Pradą, nie mogły wyjść lepiej.

Bohaterki filmu, Joanna Kulig i Jeanne Damas idealnie konsolidują się w swej aparycyjnej odmienności. Polka, o typowo słowiańskiej urodzie, przywodząca na myśl Marline Monroe i Kalinę Jędrusik (polską Marlin Monroe, a jakże!) w duecie z uosobieniem paryskiego szyku przełamanego nowoczesnym spojrzeniem na modę. Obie jednak pełne są blasku właściwego wszechobecnemu w latach 70. boogie. Obie pewne siebie, by pokazać, że flirt jak za czasów Marline Monroe daleki jest od uprzedmiotowienia kobiety, bliski za to ukochaniu samej siebie. Burząc przy tym kanon piękna wychudzonego ciała wprost z wybiegów, stawia na piękno kobiecych kształtów kojarzonych z MM właśnie, więcej, na piękno każdej kobiety. We all can boogie.

Reżyser współpracujący z największymi markami (z Reserved już po raz drugi), choreograf Lady Gagi, piekielnie utalentowana aktorka i piosenkarka oraz ikona mody, top influrencerka – to nie mogło się nie udać. Filmowe zapowiedzi kolekcji to idealna konsolidacja sztuki audiowizualnej i mody. Reserved zrobił to dobrze już przy okazji współpracy z Cindy Crawford, teraz robi to spektakularnie – dosłownie, bo przecież pierwszy rozdział zatytułowany jest THE SHOW, a cała akcja dzieje się na estradzie. Premiera kolejnej etiudy już 18 września, nie możemy się doczekać!

tekst: Wiktoria Sikorska
zdjęcia/video : materiały prasowe