Takie współprace bawią i oburzają jednocześnie. Popularne marki Crocs i KFC stworzyły wspólnie wyjątkowo dziwne buty, które ozdobione zostały panierowanymi skrzydełkami kurczaka ze słynnej restauracji założonej przez Colonela Sandersa.
Efekt współpracy marek Crocs i KFC został zaprezentowany podczas nowojorskiego tygodnia mody Week in Fashion, który trwał od 3 do 13 lutego. W ramach kolaboracji powstały dwie wersje chodaków. Pierwsza to buty płaskie, mające kształt tradycyjnych Crocs’ów. Druga wersja to chodaki na wysokiej platformie, które na wybiegu pokazała koreańska artystka MLMA. Oba warianty możecie obejrzeć poniżej:
Oba modele butów zostały ozdobione przypinkami Jibbitz, które przypominają udka z kurczaka. Same chodaki mają wzór przypominający kultowy kubełek. Nie zabrakło również logo Kentucky Fried Chicken z wizerunkiem Colonela Sandersa założyciela sieci restauracji. Buty będą dostępne w sprzedaży na wiosnę 2020 roku. Będzie je można kupić na stronie internetowej marki Crocs. Znajdziecie ją klikając tutaj! Cena za parę wynosi 59,99 dolarów, czyli około 230 złotych. Warto przypomnieć, że to nie pierwsza tego typu kolaboracja, którą podjęła marka Crocs. Pisaliśmy jakiś czas temu o współpracy między marką Crocs a domem mody Balenciaga. Projekt również wzbudził spore zainteresowanie internautów. Przeczytacie o tym TUTAJ.
Czytaj też: Ciekawostki | Moda | Buty