Polska marka Hogai. W meblach łączą Bauhaus i styl Memphis

Hogai to nowa, polska marka, za którą stoi grupa kreatywnych ludzi. Produkty w ich portfolio skierowane są do świadomych estetycznie i odważnych odbiorców, którzy nie boją się kolorów. Lustra, stoliki czy półki zaprojektowane zostały z inspiracji Bauhausem i stylem Memphis.

Wszystkie produkty zostały zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce. W ofercie marki znajdziemy spektakularne, stojące lustra, z głębokimi przestrzennymi ramami, w jedenastu wariantach kolorystycznych. Przykładem są lustra serii PLAYER, które ustawione pod ścianą, pełnią funkcję użytkową i dekoracyjną. Twórcy z uśmiechem przyznają, że powstały po to, by „odbijać bogatą osobowość”. A jest czym odbijać! Rama ma aż 225 cm wysokości, 100 cm szerokości, a jej głębokość to 9 cm. To dużo miejsca, aby barwnie ozdobić wspomniane już wgłębienie. Lustra wykonane zostały ze stali malowanej proszkowo, a ich waga to 75 kg. Z kolei lustra z serii DRUMMER zaprojektowano w taki sposób, aby mogły zawisnąć na ścianie. Mają minimalistyczny design – w kwadratową ramę wpisano okrągłą taflę, która po bokach również ma kolorowe zdobienia. Oprócz luster w ofercie Hogai są również wesołe półki i graficzne minimalistyczne stołki, stoliki kawowe, wieszaki oraz tekstylia – koce i poduszki. Te ostatnie warto przytulić zwłaszcza w chłodne wieczory. Bez wątpienia siłą marki jest kolor i wyrazista forma!

Stołek PIANIST STOOL to drobny przedmiot, który akcentuje estetyczny gust właścicieli. Mebel ma prostą i szczerą formę. Pozbawiony ozdobników będzie dobrze wyglądać przez długie lata. Jego nieco większym bratem jest stolik kawowy o zbliżonym kształcie. Każdy produkt dostępny jest w jedenastu wariantach kolorystycznych, a wszystkie łączy wyrazista forma, nadająca wnętrzu energii.

Hogai powstało z miłości do designu i pięknych przestrzeni. Jej twórców inspirują wizualne światy filmów Wesa Andersona i Pedra Almodovara, pełne oryginalnych form, wyraziste i odważne. Misją marki jest budowanie inspirujących przestrzeni, które do codziennego życia wprowadzają poczucie radości. Twórcy Hogai wierzą w moc koloru. Ich produkty mają reprezentować osobowość, odwagę i charakter właścicieli. Pierwsza kolekcja Hogai doskonale oddaje wartości marki. Przeciwstawia się dominacji szarości, beżu i monochromatycznych przestrzeni.

Hogai
Fot. Hogai

Zmęczyła mnie monotonia monochromatycznych wnętrz. W Hogai szukaliśmy ekspresji w prostych, ale wyrazistych formach. Pragnę, żeby Hogai było inspirującą marką, przede wszystkim dlatego proponujemy unikalne wzornictwo pełne życia i koloru. Ale chcemy również, aby świat wizualny, który tworzymy, zatrzymywał, zachwycał i zapraszał do kreatywnego myślenia i zmiany. Chcemy, aby nasze produkty pozwalały wyrażać siebie, chcemy, żeby cieszyły i robiły wrażenie – mówi Patrycja Bruź-Soniewicka, CEO & Creative Director Hogai.

W tym roku Hogai ruszyło z kampanią wizerunkową – „Things to smile to”.  Jest ona oparta o koncept, który mieści dwa aspekty – pokazuje intymność relacji ludzi z obiektami/meblami, z jakimi żyją na co dzień, ale też funkcje produktów – to jak ludzie ich używają, kiedy są sami. Pierwsza kampania Hogai zaprasza klientów do kolorowego, interesującego estetycznie świata, w którym bohaterowie wyrażają bez skrępowania, to kim są. Strategia i koncept kreatywny zostały opracowane przy współpracy z Mateuszem Wójcikiem. Za egzekucję kreatywną odpowiada Charlotte Tomaszewska, a projekty graficzne przygotował Adam Kieres. Zdjęcia wykonała Kasia Bielska. Stylizacje przygotowały Charlotte Tomaszewska oraz Ula Żelaznowska. Za produkcję odpowiada Hogai.

Hogai dostarcza swoje produkty w Polsce i w Europie. Są one dostępne w sklepie internetowym marki: www.hogai.store

zdjęcia: Hogai

Czytaj też: Meble | Polscy projektanci | Minimalizm | Sztuka | Detal | whiteMAD na Instagramie

Niżej publikujemy zdjęcia z kampanii wizerunkowej marki Hogai – „Things to smile to”: