Reklama z gigantycznym kotem stanęła przy jednej z ulic w centrum Tokio. Reklamę można zobaczyć dzięki gigantycznym ekranom LED, które imitują trójwymiarową przestrzeń białego pudełka, w którym czas spędza olbrzymi trójkolorowy kot.

Reklama została zaprojektowana i wykonana przez japońską agencję kreatywną CROSS SPACE, która specjalizuje się w realizacji niestandardowych kampani reklamowych.

Reklama z gigantycznym kotem powstała w dzielnicy Shinjuku w Tokio.  Duży ekran LED zainstalowany został przy wschodnim wyjściu ze stacji metra Shinkuku. Ekran wyświetla obraz LED w jakości 4K przez 18 godzin dziennie na trzech piętrach jednego z biurowców.

„W projekcie uwzględniono kształt ekranu i kąt widzenia odbiorcy. Zależało nam, by obraz 3D był odpowiednio widoczny, niezależnie od punktu widzenia. Byliśmy świadomi, że pozycja i kształt instalacji muszą być odpowiednio dopasowane do oglądania z placu przy wschodnim wyjściu ze stacji Shinjuku, gdzie ruch jest największy, jednak nie chcieliśmy zatracić tego efektu przy widoku z innej perspektywy.” czytamy w oficjalnym komunikacie.

 

Jak dodają autorzy, wielki kot ma reklamować możliwości reklamowe zainstalowanego ekranu LED i zachęcać przyszłych klientów do reklamowania się właśnie na tym formacie we współpracy z agencją CROSS SPACE

„Liczymy, że gigantyczny kot 3D stworzony w jakości, której nie powstydzą się producenci kinowych hitów przyniesie zaskoczenie, uśmiech uzdrowienie mieszkańcom Tokio” – mówią autorzy 

Warto dodać, że interaktywny kot potrafi reagować na zmianę pogody. Przykładowo, gdy zaczyna padać, kto delikatnie „wychyla” się poza obręb pudełka, aby sprawdzić, czy na pewno pada. Czasami zdarza mu się „wypaść” z pudełka, co skutkuje jego rychłą pobudką (zobacz na poniższym wideo). Kot potrafi również mówić w bliżej nieokreślonym języku. Reklama zrobiła sporą furorę w internecie. W zaledwie kilka dni reklamę udostępniło ponad 20 tysięcy użytkowników na twitterze.

Jakiś czas temu opisywaliśmy podobną reklamę, która imitowała morskie fale obijające się o ściany szklanego pudełka. Reklama była tak realistyczna, że wyglądała jak prawdziwa woda zamknięta w akwarium, jednak wrzeczywistości to iluzja, którą można zobaczyć dzięki gigantycznym ekranom LED.Niezwykła instalacja znajduje się w Seulu w Korei Południowej. Szklane pudełko to sześcian pokryty ogromnymi ekranami LED. Całość ma 80 m szerokości i 20 m wysokości. Łączna powierzchnia ekranów wynosi nieco ponad 1620 m kw. WIĘCEJ NA TEMAT REKLAMY Z MORSKIMI FALAMI PRZECZYTASZ: TUTAJ 

Czytaj też: Ciekawostki | Zwierzęta | Japonia | Grafika | Elewacja | whiteMAD na Instagramie

źródło: https://vision.xspace.tokyo