default

Rusza kolejna edycja projektu Street meet Warsaw by PUMA

Przez 75 lat istnienia PUMA, marka była wierna swoim tradycjom budując swoje dziedzictwo wokół sportu, kultury i mody. Tegoroczni ambasadorzy foto-projektu Street meet Warsaw w składzie: Aleksandra Zaborowska, Filip Blank i Wojciech Radwański podjęli wyzwanie aby za sprawą swoich umiejętności oraz szerokiego wachlarza technik fotograficznych, nawiązać do DNA sportowego giganta.

Zapoczątkowany w 2019 roku projekt z kolejnymi edycjami zyskuje coraz większą popularność. Odsłaniając już ósmą edycję tego konceptu, można stwierdzić, że w świecie fotografii Street meet Warsaw stał się marką samą w sobie. Od początku główną ideą było, aby budować fotograficzną społeczność, która może się od siebie uczyć, wymieniać doświadczeniami, sprawdzić na wspólnym polu. Do tej pory w projekcie wzięło udział 24 ambasadorów z całej Polski i nie tylko, a na Instagramie – który stanowi główne narzędzie komunikacyjne – pod tagiem #streetmeetwarsaw zebrało się już ponad 12 tysięcy zdjęć.

Działania z topowymi fotografami z naszego kraju, takimi jak: Paweł Fabjański, Bartek Wieczorek, Kuba Dąbrowski, Kasia Milewska, Dorota Szulc, Daniel Jaroszek, Helena Bromboszcz, Yan Wasiuchnik czy Zulu Kuki, sprawiały, że poziom warsztatów, zarówno pod kątem merytorycznym jak i technicznym osiągał bardzo wysoki poziom. W tym roku kontynuując te założenia w rolę ambasadorów fotograficznych warsztatów wcieli się znakomita trójca.

Aleksandra Zaborowska to ekspertka w kategorii fotografii portretowej. Podczas swoich warsztatów skupi się na pracy fotografa z zawodowym modelem oraz zdradzi jak wywołać
i znaleźć emocje w podążaniu za naturalnym efektem. Filip Blank jako specjalista fotografii motoryzacyjnej wprowadzi nas w swój świat, przeprowadzając uczestników przez wielowątkową historię operowania światłem. Wojciech Radwański, laureat konkursów i twórca licznych wystaw powiązanych z fotografią lotniczą, podzieli się swoją wiedzą dotyczącą fotografowania z powietrza przy użyciu drona. Opowie o szukaniu niecodziennych perspektyw i ich nieoczywistym zastosowaniu.

Przez cały miesiąc za pośrednictwem Instagrama trwać będzie konkurs. Wszyscy chętni mają za zadanie opublikować swoje najlepsze zdjęcie, dodając przy tym hasztag #streetmeetwarsaw. Jurorzy wybiorą 15 zwycięzców i ogłoszą werdykt 3 września. Wybrani uczestnicy zostaną podzieleni na trzy grupy i wezmą udział w całodniowych warsztatach. Tegoroczna edycja Street meet Warsaw odbędzie się 10 września, równocześnie w dwóch lokacjach na warszawskim Żeraniu. W industrialnej przestrzeni kontenerowej oraz w hali, w której przed laty funkcjonowała słynna fabryka samochodów osobowych.

Materiał partnera

Zobacz również: Moda | Projektant | Fotografia | Grafika